خدمات اینستاگرام در استان تهران

خدمات اینستاگرام در استان تهران

11 آذر 1400

چندین سال است که اینستاگرام توانسته با قرار داردن امکانات در اختیار کاربرانش به محبوب ترین و پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی در بیشتر کشور ها باشد و بازار آن بسیار داغ است .

همین امکانات اینستاگرام باعث شده است که شما در هر زمینه ای که علاقه مند هستید بتوانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و درآمد خود را افزایش دهید .

 

اما افزایش درآمد در اینستاگرام به خودی خود امکانپذیر است ؟

جواب قطعا خیر میباشد.

زیرا کسب درآمد و رشد و فعالیت دراینستاگرام نیاز به تخصص دارد .

 

رشد در اینستاگرام نیاز به فعالیت و تولید محتوای مناسب دارد تا قادر باشید مخاطبین زیادی را جذب پیج خود کنید .

تمامی این فعالیتها نیاز به صرف وقت زیادی دارد . برای اینکه در کمترین زمان ممکن به درآمد بالا برسید، باید هر روز چندین ساعت برای موفقیت کسب و کار اینترنتی خود در اینستاگرام وقت بگذارید. 

یعنی شما باید تولید محتوا (قرار دادن پست حداکثر دو بار در روز و قرار دادن استوری حداکثر سه بار در روز) به منظور آموزش و معرفی محصول می‌باشد. 

این کار باید بسیار منظم با برنامه ریزی درست و دقیق   صورت پذیرد

اگر شما نیز دوست دارید درآمد خود را در ایستاگرام افزایش دهید و فرصت کافی برای این کار ندارید، میتوانید از یک ادمین اینستاگرام حرفه ای و دوره دیده که دارای تجربه کافی در زمینه فعالیت و رشد در اینستاگرام است ، بهره مند شوید .

 

ادمین اینستاگرام کیست ؟

 

ادمین به معنای مدیر میباشد وادمین اینستاگرام فردی است که مدیریت محتوای پیج شما را در دست دارد و با تجربه و دانش به روز از الگوریتم اینستاگرام، باعث میشود گه پیج شما ارتقا پیدا کند .

ادمین پیج با محتوای مناسب و مثبتی که تولید میکند، باعث باخورد خوب و عالی میشود و به دنبال آن فالوورهای پیج افزایش پیدا میکنند و همین امر سبب میشود که مخاطبین از محصولات و خدماتی که شما ارائه میدهید استفاده کنند .

 

وظایف ادمین اینستاگرام 

 

  1. اولین و مهمترین وظیفه ادمین این که به طور مداوم پست و استوری در پیج انتشار دهد 
  2. فالورها پیج را افزایش دهد 
  3. برنامه های تبلیغاتی و هدفمند 
  4. ارائه مشاوره به مدیران درجهت پیشبرد اهداف
  5. تولید محتوای جذاب و سرگرم کننده و منحصر به فرد 
  6. درج کپشن جذاب و زیبا و استفاده از تگ ها و هشتگ های مناسب و هدفمند
  7. توانمند بودن در زمینه تعامل با مخاطبین پیج 
  8. دایرکت ها و کامنتها را در کوتاه ترین زمان پاسخ دهد 
  9. آنالیز رقبا
  10. تولید محتوای مرتبط با موضوع پیج
  11. محرمانه نگه داشتن اطلاعات پیج
  12. ادمین اینستاگرام در تهران 

اگر پیج شما افت پیدا کرده و قادر نبوده اید جذب فالوور کنید میتوانید با تماس باگروه برنامه نویسی آقای کدنویس از کلیه خدمات ما در این زمینه بهره مند شوید .

 

چرا گروه برنامه نویسی آقای کدنویس 

 

تمامی اعضای گروه آقای کدنویس با یادگیری اصولی بازاریابی و فروش و تسلط بر تمامی امکانات و الگوریتم های اینستاگرام و همچنین با تسلط بر زبان انگلیسی و مهارت برقرای ارتباط موثر و در آخر مهارت در تولید محتوای حرفه ای در این امر همراه شما باشند .

تمامی تجهیزات مورد استفاده در این مجموعه جزء به روز ترین تجهیزات بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخورد دار هستند و این مزیت همکاری با آقای کدنویس است که تمامی خروجی های این تیم از کیفیت بالایی برخورددار هستند.

 

خدمات گروه برنامه نویسی آقای کدنویس به اینستاگرام شما

 

ما از ابتدای این امر و تمام مسیر همراه  شما هستیم 

  1. عکاسی و فیلم برداری از محصولات شما 
  2. ادیت مناسب و حرفه ای عکس ها و ویدئوها 
  3. درج عکس ها و ویدئو ها در پیج در صورت تایید کارفرما 
  • در صورت استفاده از بازیگر برای پست ها و استوری های شما (یک بازیگر مناسب با روابط عمومی قوی  برای معرفی محصولات و خدمات شما در پست و استوری ها استفاده میشود.)
  •  

قردادهای گروه آقای کدنویس برای ادمینی ایستاگرام در تـــــــهران 

  1. حضوری 
  2. غیر حضوری 
  3. استفاده از بازیگر 

حضوری :  ادمین ما برای شما کار عکاسی و فیلم برداری از محصولاتتان را نیز انجام میدهد و پس از ادیت مناسب که مورد قبول کارفرما باشد در پیج شما آپلود میکند .

غیر حضوری : عکس ها و ویدئوهای گرفته شده توسط خود کارفرما که بعد اعمال ادیت و تغییرات در پیج بارگذاری میشود .

استفاده از بازیگر : یک بلاگر از فن بیان حرفه ای و تمامی قوانین فروش و جذب مشتری آگاه بوده و میتواند با کلام و زبان بدن خود اعتماد مشتری را جلب و او را راضی به خرید آنلاین از محصولات شما نماید.

 

هزینه خدمات اینستاگرام آقای کدنویس به چه صورت است ؟

تیم برنامه نویسی آقای کدنویس با ارائه بهترین خدمات در این مسیر همراه شماست و با پیشنهاد های متفاوتی که در اختیار شما قرار میدهد بهترین انتخاب است .

شما میتوانید در ابتدای امر با میزان بودجه ای در اختیار دارید با کافیست با ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید و از راهنمایی مشاورین ما در این زمینه بهره مند شوید .

شما در هر زمینه ای که فعالیت کنید و بودجه ای که در اختیار دارید، میتوانید با تکیه بر گروه برنامه نویسی آقای کد نویس که توانایی و مهارت لازم جهت مشاوره دادن درهر زمینه ای را  برای شما دارد  با کیفیتی از تیم ما دریافت خواهید کرد 

کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 الی 17 آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان هستند.