تولید محتوا

محتوا

تولید محتوا

در دنیای امروز، تاکیدی که بر سرعت انتشار محتوا، نحوه‌ی استفاده از محتوا در گستره‌ای وسیع و مواردی از این دست وجود دارد، از تاکید برای تولید محتوای جدید پیشی گرفته. به این معنا که برای مولفان یک محتوای بکر، اهمیت انشار سریع محتوا، بیش از اهمیت این است که محتوا صرفا تولید شود.

تولید محتوا اصطلاحی است که برای توصیف شیوه‌های مختلف درون یک سازمان که منجر به هر نوع محتوا از جمله ایمیل، پیام‌های متنی، فایل‌های ویدیویی، فایل‌های گرافیکی، فایل‌ها و غیره می‌شود.

تولید محتوا و ECM
در حالی که ممکن است به نظر یک تناسب منطقی به نظر برسد، تکنولوژی‌های نسل محتوای استراتژی به طور سنتی در بیرون فضای مدیریت محتوای سازمانی (ECM)افت کرده‌اند، در وهله اول به این دلیل که فروشندگان ECM اغلب بر روی مشخصات، پردازش، ذخیره‌سازی و بازیابی انواع مختلف محتوا تمرکز می‌کنند نه در روش‌هایی که چنین محتوای تولید شده توسط آن‌ها ایجاد می‌شود.

تعریف توسعه
گارتنر به تازگی شروع کرده‌است که شامل تولید محتوای به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آن تکنولوژی‌های ECM، یک تکامل تعریف است که ممکن است توسط تکنولوژی‌های تولید سند (مونتاژ سند)که به طور خاص برای تولید پیچیده، مبتنی بر قانون و فرم‌های مبتنی بر الگوهای واقعی مربوط به یک تراکنش طراحی شده‌است. در حقیقت، در یک گزارش رونده‌ای بازار اخیر، گارتنر به نام HotDocs (رهبر طولانی‌مدت در بازار تولید سند)به عنوان "بهترین نسل" فروشنده برای تولید سند نام گذاری شده‌است، که در حال حاضر جایگاه درون یک بازار وسیع‌تر ECM را مورد توجه قرار می‌دهد.

تولید سند چیست؟
تولید سند (که به عنوان اتوماسیون سند، ایجاد سند، یا مونتاژ سند نیز شناخته می‌شود)به شما این امکان را می‌دهد که اسناد متنی را (نوعا، فایل‌های پردازش کلمه)و شکل‌های PDF به الگوها تبدیل کنید. الگوی تولید سند، اسناد و اسناد آماده را از یک مصاحبه تعاملی (یک زنجیره از فرم‌های پرسش و پاسخ)تولید می‌کند. چنین الگوهای پویا تنها زمان لازم برای ایجاد یک سند جدید و معاملاتی را کاهش نمی‌دهند بلکه کیفیت اسناد را با حذف خطاهای انسانی که منجر به یک رویکرد مبتنی بر ویرایش می‌شوند را بهبود می‌بخشند.