طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی


طراحی وب سایت شرکتی

چرا به طراحی سایت شرکتی احتیاج دارید ؟ این سوالیست که ممکن است ذهن شما را به عنوان کارفرما مشغول کرده باشد . دیگر دوره تبلیغات محیطی که توسط بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها و جاده‌ها انجام می‌گیرد، به سر آمده و قدرت هر شرکت و کسب و کار در فضای آنلاین است. وقتی یک مشتری به دنبال خرید محصولی است که شما آن را عرضه می‌کنید هیچگاه به جایی که بیلبورد تبلیغاتی شما را دیده است مراجعه نخواهد کرد، بلکه با جستجو در اینترنت به دنبال شرکتی خواهد بود که چنین خدماتی را عرضه می‌کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش میزان استفاده از اینترنت برای انجام انواع امورات ، داشتن یک وب سایت برای معرفی کسب و کار از ضروریات است. سایت شرکتی برای اهداف گوناگونی مانند بروزرسانی کاتالوگ بدون نیاز به چاپ مجدد ، معرفی انواع خدمات و محصولات ، نمایش نمونه کار ها و اطلاع رسانی ها و .... طراحی و راه اندازی می شوند.

تفاوت وب سایت شرکتی با وب سایت های تبلیغاتی


طراحی سایت شرکتی فرایند طراحی و توسعه یک وب سایت تجاری است که به عنوان ستون حضور آنلاین یک شرکت عمل می کند. این وب سایت را با یک وب سایت تبلیغاتی اشتباه نگیرید ، هدف یک وب سایت شرکتی این است که به جای تمرکز بر یک محصول یا مارک فرعی ، یک شرکت را به طور کلی معرفی کند. در حالی که وب سایت های تبلیغاتی بر روی محصولات یا خدمات خاصی متمرکز هستند. یک وب سایت شرکتی، به تبلیغ یا بازاریابی محصولات نمی پردازد ، بلکه بر عملکرد کسب و کار ،اخبار شرکت ، کارکنان و مسئولیت اجتماعی تأکید می کند.

مزایا استفاده از وب سایت شرکتی برای کسب و کارتان


● عدم نیاز به صرف هزینه‌های میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی
● توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی
● امکان معرفی نمایندگی‌های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
● امکان ساخت سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی
● معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت
● صرفه جویی در هزینه‌ها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخش‌های مختلف شرکت
● درج گالری تصاویر محصولات و پروژه های انجام شده

طراحی سایت و اپلیکیشن شرکتی


یکی از خدمات گروه نرم افزاری آقای کدنویس طراحی وب سایت و اپلیکیشن در زمینه فعالیت های متفاوت از جمله وب سایت های شرکتی میباشد . کارشناسان ما همه روزه آماده ارائه اطلاعات و مشاوره رایگان به شما هستند. اگر هنوز سوالاتی برای داشتن وب سایت شرکتی ذهن شما را مشغول کرده است همین حالا با ما تماس بگیرید و یا برای ما در قسمت نظرات پیام بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .

جلو تر از سایر رقبا باشید!!!


علاوه بر خدمات رسانی به مشتریان، طراحی سایت شرکتی شما باید دارای یک ویژگی متفاوت باشد تا شما را از رقبا متمایز کند.وب سایت های جذاب و کاربرپسند، برند خود را از رقبای خود متمایز می کند. برای دستیابی به این هدف، آنالیز رقبا یک قدم اساسی در فرآیند طراحی سایت است. 
نگران این موضوع نباشید!
کارشناسان ما همراه شما هستند. تیم طراحی و پشتیبانی آقای کدنویس شامل جمعی از برترین و حرفه ای ترین طراحان وب سایت است.

برای کسب تجربه ای متفاوت در کسب و کار خود پیشنهاد میکنیم همین حالا فرم تماس را پر کنید! فقط کافیست نوع کسب و کار و شماره تماس خود را وارد کنید ، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت .

سوالات متداول :


1. کدام یک از سایت های شرکتی برای من مناسب هستند؟
با توجه به اینکه تعداد سایت های شرکتی بالا هستند هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. ولی شما می‌توانید متناسب با نیاز و کارایی و امکانات مد نظر سایت خود را انتخاب نمایید. برای اینمنظور و جهت انتخاب صحیح کارشناسان ما هموراه به راهنمایی شما خواهند پرداخت. جهت ارتباط سریع تر با کارشناسان فروش و کسب مشاوره رایگان با شماره 09355288909 تماس حاصل نمایید.
2. مزایای سایت شرکتی کدام است؟
با این وب سایت شرکتی می‌توان به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت و با استفاده از آن به برند سازی و فروش بالا رسید.
3. آیا امکان طراحی سایت شرکتی اختصاصی در گروه برنامه نویسی آقاکدنویس وجود دارد؟
بله، امکان طراحی سایت شرکتی اختصاصی و نیمه اختصاصی در این سایت ساز فراهم است. شما می‌توانید تمامی امکانات درخواستی خود را با متخصصان سایت ساز زرین مطرح کنید تا سایت شرکتی حرفه ای کاملا مطابق با خواسته و سلیقه‌ی شما طراحی شود.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فراموش نکنید، قبل از آنکه دیر شود باید اقدامی کنید. ما با ارائه‌ی مشاوره رایگان در جهت رشد کسب و کار شما، به شما نوید یک آینده‌ی روشن برای تجارت و سازمان شما را می‌دهیم. نگذارید رقیب شما، غفلت‌ها و حسرت‌ کارهای انجام نداده را به شما آموزش دهد.



مشاوره رایگان