طراحی وب سایت صنعتی

طراحی وب سایت صنعتی


طراحی وب سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی چیست؟

چرا نیاز به طراحی سایت صنعتی داریم؟

آیا بعد از طراحی سایت کار بازاریابی و تبلیغات ما به اتمام می رسد؟

سئو سایت صنعتی چطور انجام می شود؟ هزینه طراحی سایت صنعتی چقدر است؟


طراحی وب سایت صنعتی


امروزه صنایع تولیدی، کارخانجات و کارگاه های صنعتی نیاز مبرمی به فروش محصول خود پیدا کرده اند زیرا رقابت در بازار به دلیل افزایش واحد های تولیدی و صنعتی بسیار سخت و دشوار شده است.
با توسعه اینترنت در بسیاری از کسب و کارها شیوه معرفی محصول و خدمات چهره جدیدی به خود گرفته است.
با رونق تولید در صنعت یک رقابت بسیار تنگاتنگی میان کارخانه ها و تولیدکنندگان به وجود امده است. لازمه فروش محصولات و ارائه خدمات، تبلیغات موثر و هوشمندانه است که یکی از این راه ها دارا بودن واحد های صنعتی از وب سایت میباشد.
وب سایت یک پلتفرم رسمی و با امکانات مختلف برای ارائه محصولات و خدمات شما میباشد.

مزایای طراحی وب سایت صنعتی


اولین و مهم ترین مزیت طراحی وب سایت صنعتی ارائه سریع، راحت و ارزان محصول و خدمات به مخاطب هدف میباشد.
اگر به فکر گسترش تجارت و صنعت خود خارج از مرز ها ایران هستید وب سایت یک گزینه مناسب برای این کار است، به شرطی که وب سایت شما قابلیت دوزبانه بودن را دارا باشد.
قالب صنعتی ، نمای حرفه ای و کاربر پسند بودن وب سایت شما تاثیر به سزایی در دید مخاطب دارد.
یکی دیگر از مزایای وب سایت صنعتی داشتن پنل مدیریتی با طراحی زیبا، ریسپانسیو (واکنشگرا)، حرفه ای، صنعتی و اختصاصی میباشد.
در وب سایت صنعتی باید در جهت برند سازی شرکت به معرفی خدمات و شرکت خود بپردازیم و محصولات خود را برای کسب درآمد بیشتر و نیز تعاملات بیشتر با مشتریان، ارائه و به فروش برسانیم.
با طراحی سایت صنعتی محصولات و خدمات خود را در سراسر کشور ارائه دهید. مشتریان شما می توانند به راحتی و با چند کلیک، محصول مورد نظر خود را مشاهده، برسی و انتخاب کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنند و سپس محصول خود را دریافت نمایند.
ساخت وب سایت صنعتی باعث می شود تا برند شما در میان افراد و فضای مجازی شناخته شود. افراد با مراجعه به وب سایت می توانند با برند نمایندگی های شما آشنا شوند و امکان مقایسه و تصمیم گیری در مورد انواع محصولات صنعتی ها برای او فراهم می شود.

امکانات طراحی وب سایت صنعتی


صفحه معرفی خدمات و محصولات -امکان ثبت نام و ورود کاربران - قابلیت سفارش و پرداخت آنلاین – ارائه کاتالوگ – جستجوی پیشرفته – گالری تصاویر – نظرسنجی مشتریان – پشتیبانی فنی یک ساله – خبرنامه برای ارائه محصولات و خدمات جدید.

هزینه طراحی وب سایت صنعتی


نرخ هزینه و تعرفه مبلغ و لیست قیمت خدمات طراحی وب سایت برای صنایع و شرکت های صنعتی
هزینه طراحی وب سایت صنعتی عدد مشخص و ثابتی ندارد و به خیلی عواملی چون امکانات، طراحی، نوع محتوای شما و... داره.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فراموش نکنید، قبل از آنکه دیر شود باید اقدامی کنید. ما با ارائه‌ی مشاوره رایگان در جهت رشد کسب و کار شما، به شما نوید یک آینده‌ی روشن برای تجارت و سازمان شما را می‌دهیم. نگذارید رقیب شما، غفلت‌ها و حسرت‌ کارهای انجام نداده را به شما آموزش دهد.



مشاوره رایگان