طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی


طراحی وب سایت فروشگاهی


گروه برنامه نویسی آقای کدنویس، ارائه کننده طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای
همین حالا وب سایت فروشگاهی خود را تحویل بگیرید!
در این مقاله سعی داریم به امکانات و ویژگی‌هایی اشاره کنیم که برای ساخت هر نوع سایت فروشگاهی ضروری هستند.
این روزها با توجه به کم رنگ تر شدن بازار سنتی و روی کار آمدن بازار مدرن تنها راه افزایش فروش و مشتریان راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی است.


وب سایت فروشگاهی چیست؟


با پیشرفت علم و فناوری، تکنولوژی هر ثانیه نقش و جایگاه مهم‌تری در زندگی انسان امروزی پیدا می‌کند و در هر حوزه‌ای که فکرش را کنید ورود می شود تا شکل و شمایل آن را به کلی دگرگون کند.
فروشگاه اینترنتی یا Online Shop، فروشگاهی است که از طریق اینترنت و وب سایت همانند یک فروشگاه سنتی، اجناس و خدمات مختلف را برای فروش ارائه می کند.
مشتریان پس از ورود به سایت کالا یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش می دهند. در مرحله بعدی، روش پرداخت هزینه و ارسال آن را انتخاب کرده و پس از تایید سفارش از طریق مسئول فروش سایت، محصول برای آن ها ارسال می گردد.


چرا باید وب سایت فروشگاهی بسازیم؟


دیگر نیاز نیست از منزل خود بیرون بروید ودر مواقع خطر مثل امسال با ویروسی خطرناک سر و کله بزنید. پشت سیستم کامپیوتری خود بشینید و با اسکرول کردن ماوس در فروشگاه بگردید و با چند کلیک ساده آن را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید. این مزیت علاوه بر حذف مسیر، باعث ایجاد آرامش بیشتر در شما نیز خواهد شد چرا که دیگر نیازی نیست ساعت‌ها در ترافیک بمانید و یا استرس بیماری را داشته باشید. همچنین با حذف رفت و آمدها، هزینه‌های جانبی شما نیز با کاهش بسیاری رو به رو خواهد شد. بسیاری از این فروشگاه‌ها، دارای انواع و اقسام کالا هستند که این مسئله باعث افزایش قدرت انتخاب شما در هنگام خرید خواهد شد.

ویژگی وب سایت فروشگاهی:

  • طراحی ساده درعین حال پیشرفته
  • دسته‌بندی محصولات برای دسترسی آسان
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • کسب گواهی‌های امنیتی SSL
  • تاییده‌های دولتی و صنفی
  • سبد خرید مشتری
  • وبلاگ برای معرفی محصولات و سئو کردن سایت
  • سرعت لود بالای صفحات
  • پیش‌نمایش محصولات
  • توضیح مختصر برای هر محصول
  • و...

گروه برنامه نویسی آقای کدنویس، می تواند خدمات طراحی سایت با موضوعات مختلف برای انواع سازمان یا شرکت‌های دیگر ارائه ‌دهد و باید در تمام زمینه‌های تجاری آماده ارائه خدمات باشد زیرا همانطور که می‌دانید طراحی سایت اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین است.
طراحی سایت فروشگاهی، گامی موثر در تحول کسب و کار شما و بهبود رونق آن خواهد بود. برای دنیای امروز باید راهبردی متناسب با نیاز های روز انتخاب کرد. اینکه تنها به صورت سنتی و فیزیکی به فعالیت بپردازید رونق کافی را در فعالیتتان نخواهید داشت، حتی اگر بسیار موفق عمل کرده اید و پیشرفت خوبی دارید باز هم داشتن یک فروشگاه اینترنتی، در واقع طراحی فروشگاه اینترنتی را ضروری می نماید زیرا باید با آنالیز سایر رقبا برای آینده ی خود به استراتژی بپردازید.

چرا امروزه طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت است؟


همانطور که از قبل به آن اشاره کردیم، امروزه تعداد افرادی که تمایل به خرید از سایت های فروشگاهی دارند در حال افزایش است. بسیاری از افراد پیش از رفتن به مغازه حتما یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین را چک میکنند تا یک برآورده قیمت داشته باشند که پس از آن با آگاهی از قیمت بتوانند خرید خود را انجام دهند و همین امر باعث میشود تا خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی بگیریند.


فضای مجازی چه نقشی در اهمیت سایت ها دارد؟


همه ما به خوبی میدانیم که سمت و سوی تمامی کسب و کار ها به سمت اینترنت و فضای مجازی است، چراکه برای خرید هر محصول و یا هر خدماتی اولین قدم با چند کلیک ساده در فضای مجازی شروع می شود.
پیدا کردن بهترین برند، بالاتربن کیفیت و مقایسه بین آنها و در نهایت انتخاب، اغلب در فضای سایت ها صورت می پذیرد، پس اگر شما در این میان جایگاهی نداشته باشی بار منفی آن را خواهید دید که به زودی در کسب و کارتان تاثیرگذار خواهد بود.

یک سایت فروشگاهی میتواند چه ویژگی هایی را داشته باشد؟


یکی از نکات خیلی مهم این است که هنگامی که شما برای فروش محصولاتتان سایت فروشگاهی طراحی می کنید، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصول شما از بین می رود. و با راه اندازی وب سایت فروشگاهی میتوانید فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته ادامه دهید.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهم ترین ویژگی هایی که سایت فروشگاهی موفق دارد:
۱_سرعت بالا لود شدن سایت
۲_توضیحات کافی و مناسب برای محصولات
۳_سادگی استفاده از سایت
۴_مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت 
۵_پیشنهاد های تخفیفی و … می باشد.

مزایای خرید اینترنتی:

  • تحویل کالا درب منزل یا محل کار شما
  • کاهش ترافیک و به تبع آن کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی
  • کاهش هزینه های رفت و آمد
  • پرداخت در محل بعد از تحویل و رویت کالا
  • ضمانت تعویض یا عودت کالا در صورت عدم رضایت از کالای خریداری شده
  • امکان مقایسه بین چند محصول و دسترسی به مشخصات کلی و جزئی
  • محصولات در نتیجه افزایش قدرت انتخاب و تصمیم گیری

تفاوت طراحی سایت فروشگاه با دیگر سایت ها در چیست؟


شکل و ظاهر طراحی سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به ای معنی که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و اجناس است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می توان در سایت یافت می دهد. از تفاوت های دیگر سایت های طراحی فروشگاه اینترنتی با سایر سایت ها نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی است.

ساخت وب سایت فروشگاهی


با گسترش استفاده افراد از خدمات آنلاین، روزانه تعداد سایت های فروشگاهی در حال افزایش است.
گروه برنامه نویسی آقا کدنویس، با ارا ئه خدمات متنوع در زمینه طراحی سایت و ... شما را در توسعه کسب و کارتان یاری می کند.
گروه برنامه نویسی آقای کدنویس در تهران، با کیفیتی بی نظیر، بنا به نیاز کارفرما همه ی امکانات را در طراحی سایت های خود گنجانده و در تلاش جلب توجه هرچه بیشتر مشتری ها است. در تعرفه طراحی سایت کاریابی عوامل مختلفی مانند: نحوه ی پیاده سازی وب سایت، سئو و بهینه سازی رتبه سایت، افزودن امکانات اضافی، طراحی امکانات سایت و... تاثیر گذارند.
گروه برنامه نویسی آقای کدنویس، با تعرفه های مناسب در این زمینه ها پذیرای پروژه طراحی سایت شما مشتریان گرامی است.
تیم حرفه ای ما این اطمینان را به شما می دهد تا طراحی سایت شما کاملاً حرفه ای و مطابق با نیاز شما باشد، گروه برنامه نویسی آقای کدنویس، آماده ی ارائه ی هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید بدون معطلی با ما تماس بگیرید.
سئو و طراحی وب سایت آقای کدنویس
09358258909

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فراموش نکنید، قبل از آنکه دیر شود باید اقدامی کنید. ما با ارائه‌ی مشاوره رایگان در جهت رشد کسب و کار شما، به شما نوید یک آینده‌ی روشن برای تجارت و سازمان شما را می‌دهیم. نگذارید رقیب شما، غفلت‌ها و حسرت‌ کارهای انجام نداده را به شما آموزش دهد.



مشاوره رایگان