تبلیغات اینستاگرامی

تبلیغات اینستاگرامی

نمونه کارها


اگه بالاخره تصمیم گرفتی پیج اینستاگرام خودت رو تبلیغ کنی و باز خورد پیجت پایین اومده وقتشه که یه جون تازه به صفحت بدی
میدونی که منظورم چیه ن؟
افرین تبلیغات
خیلی از پیج های بزرگ که میلیونی فالوور دارن و بازخوردشون سر به فلک کشیده هم از این ترفند استفاده میکنند.
اما سوالی که به وجود میاد اینه که میدونی چجوری اینکارو بکنی؟
با ما تو این مقاله همراه باش تا تو این مسئله راهنماییت کنیم.
--------------------------------------------------------------------------------------
اولین چیزی که باید بدونی اینه که تبلیغات تو اینستاگرام به دو صورت تعرفه ای و بازدیدی انجام میشه که خوده تعرفه ای به دو بخش تبلیغات انتشار محوا و تبلیغات اینفلوئنسری تقسیم میشه.
تو تبلیغات انتشار محتوا عکس یا ویدیوی شما که به صورت عکس یا فیلمه توسط اینفلوئنسر به صورت حالا یا پست یا استوری منتشر میشه اما تو تبلیغات اینفلوئنسری محتوای شما توسط اینفلوئنسر تولید میشه و در قالب پست و استوری به نمایش گذاشته میشه.
حالا توتبلیغات بازدیدی شما به اندازه ای که محتواتون بازدید میخوره مبلغی رو پرداخت میکنید.
--------------------------------------------------------------------------------------
مسئله ای که وجود داره اینه که اصلا تبلیغات اینستاگرامی فایده ای داره ؟ مزایاش چه چیزهایی هستش؟
از مزایای تبلیغات اینستاگرامی اول از همه میتونیم به جذب فالوور جدید به پیجمون اشاره کنیم.
مقرون به صرفه بودن نسبت به بقیه روش هاش تبلیفاتی هستش.
اثر بخشی بالا به خاطر دارا بودنمحتوای بصری جذاب
دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان
تو این روش تبلیغاتی ما نیازی به زیر ساخت نداریم و در کمترین زمان میتونیم تبلیغمون رو اجرا کنیم.
امکان اندازه گیری اثر بخشی محتوامون توسط اینستاگرام
وجود گزینه های متنوع برای تولید محتوا و در آخر کمک به شناخت مخاطب هاتون.
موضوع بعدی که وجود داره اینه که هزینه تبلیغات اینستاگرامی چقدره؟
باید بگیم که هزینه تبلیغات تو اینستاگرام عدد مشخص و ثابتی نداره و به خیلی عواملی چون دسته بندی پیج، تعداد فالوور ها، اعتبار پیج، نرخ تعامل پیج، نوع محتوای شما و... داره.
--------------------------------------------------------------------------------------
از جمله نکات مهم در تبلیغات اینستاگرامی اینه که گول ظاهر پیج و تعداد فالوور هارو نخورید.
الان دیگه فالوور فیک تو همه جا وجود داره و توجه نکردن به این مسئله میتونه برا یشما زیان بار باشه.
یکی از مهمترین مسائلی که باید تو این حوزه بهش توجه کرد نرخ تعامل (Engagement Rate) هست.
به همین خاطر یک نیم نگاهی به تعداد لایک ها و ویو و کامنت ها بندازید و با خودتون حساب کتاب کنید که آیا این تعداد فالوور با این اندازه بازخورد همخونی داره یا ن؟
--------------------------------------------------------------------------------------
موضوع بعدی ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام یا همون محتوای شما برای تبلیغاته.
این که موضوع تیز تبلیغاتی اینستاگرام شما چی باشه، کاملا به حوزه کاری و موضوع پیج‌تون برمی‌گرده.
مثلاً پیجی که در زمینه آموزش آشپزی فعالیت میکنه، باید تبلیغاتش هم با موضوع پیجش جور در بیاد.
این قضیه رو در ذهن خود داشته باشید و با توجه به اون تیزرهای تبلیغاتی خودتون رو بسازید.
البته پیشنهاد می‌کنیم که حتماً نکات زیر رو هم موقع ساخت تیزر در نظر داشته باشید.
در تبلیغ خود، یک موضوعی رو آموزش بدید.
اگر پیشنهاد ویژه یا تخفیفی دارید، حتما اون رو در ویدیو، پررنگ کنید.
یا یک مشکل و گره ای که مخاطب باهاش درگیره رو بازگو کنید و راه حل پیشنهاد بدید.
حالا اگه برای ساخت تیزر تبلیغاتی و تولید محتوای ویدیوی به کمک نیاز داری ما تو این موضوع هم میتونیم کمکت کنیم.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فراموش نکنید، قبل از آنکه دیر شود باید اقدامی کنید. ما با ارائه‌ی مشاوره رایگان در جهت رشد کسب و کار شما، به شما نوید یک آینده‌ی روشن برای تجارت و سازمان شما را می‌دهیم. نگذارید رقیب شما، غفلت‌ها و حسرت‌ کارهای انجام نداده را به شما آموزش دهد.



مشاوره رایگان