SEO ارتقا براساس کلمات کلیدی

SEO ارتقا براساس کلمات کلیدی

نمونه کارها


کلمه کلیدی چیست ؟
پس از طراحی وب سایت موصوع سئو و بهینه سازی سایت بر اساس کلمات کلیدی مطرح میشود ، اما سئو چیست و چه لزومی دارد ؟
اجازه بدهید با ذکر یک مثال شروع کنیم . فرض کنید یک وب سایت فروشگاهی برای فروش لباس ورزشی دارید و در سایت خود انواع مدل ها و رنگ ها در کیفیت های مختلف را به فروش میرسانید. حال باید از خود بپرسید :
• میخواهم به ازای جستجوی چه کلمه ای سایت من به مشتری نمایش داده شود ؟
• مشتری چه عباراتی را سرچ میکند تا به سایت من برسد ؟
• کلمات و جملاتی که جست و جو میشوند باید در چه قالبی باشند ؟
قطعا اولین کلمه ای که برای جواب به ذهن شما میرسد ، کلمه ی لباس ورزشی است . اگر قرار باشد محتوای خود را به شکلی خلاصه توضیح دهید چه شکلی پیدا می‌کند؟ از چه کلماتی استفاده خواهید کرد؟ این‌ها می‌شوند همان عبارات یا کلمات کلیدی سئو و می‌توانند گاهی شامل چندین کلمه نیز باشند.
عبارت «کلمه کلیدی» را همه ما به‌وفور شنیده‌ایم، اما این بدان معنا نیست که باید تنها به سراغ کلمات واحد بروید. خیلی از اوقات بهترین نمونه‌ها از چند کلمه مختلف تشکیل شده‌اند. بنابراین وقتی راجع به کلمات کلیدی صحبت می‌کنیم، خیلی از اوقات داریم درباره یک سری کلمات حرف می‌زنیم و نه فقط یک کلمه.
نقش کلمات کلیدی در ارتقاء سئو و رونق کسب‌وکار
همانطور که پیشتر گفته شد کلمات کلیدی عباراتی هستند که ممکن است برای یافتن مطالب در موتور جست و جو گوگل سرچ شوند .
منظور از بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو فرایندی است که در خلال آن محتوا بهینه شده و یا قابل جستجو در اینترنت می‌شود، کلمات کلیدی پایه و اساس استراتژی سئو هستند. جستجو در مورد کلمات کلیدی مهم است زیرا وجود کلمات کلیدی مناسب در محتوای سایت به شناسایی آن از سوی خزشگرهای وب موتورهای جستجو کمک می‌کند.

استفاده بهینه از کلمه کلیدی
استفاده از شمار درست کلمات کلیدی در یک مقاله، کاری دشوار است که مهارت فراوان در متعادل‌سازی می‌طلبد. اگر به اندازه کافی از کلمه کلیدی استفاده نکنید به سختی جایگاهی برای آن عبارت به دست خواهید آورد. اما اگر به استفاده بیش از حد مشغول شوید نیز صفحه شما «اسپم» و «ناخوانا» به حساب خواهد آمد و باز هم به سختی رده مناسبی به دست می‌آورد.
بنابراین باید به میزان کاملا حساب‌شده‌ای از کلمات کلیدی سئو استفاده کنید تا نه کم باشند و نه زیاد. به عنوان یک قاعده کلی، اگر کلمات کلیدی شما حدودا ۱ یا ۲ درصد از تمام کلمات موجود در یک مقاله را تشکیل داده باشند، افراط و تفریط نکرده‌اید و چنین رقمی کاملا از نظر گوگل بهینه است.
از کلمه کلیدی در کجا استفاده کنیم ؟
گذشته از توزیع کلمه کلیدی در سراسر متن ، باید دقت کنید که از کلمات خود در قسمت های مختلف سایت نیز باید استفاده شود که در ادامه به آنها میپردازیم . با ما همراه باشید .
• عنوان صفحه و عنوان سئو: عنوان صفحه شما باید همیشه حاوی کلمه کلیدی مد نظرتان باشد. در حالت ایده‌آل باید آن را در ابتدای تیتر قرار دهید، خصوصا اگر تیتری طولانی دارید. همین موضوع راجع به عنوان سئو (SEO Title) و عنوان متا (Meta Title) نیز صدق می‌کند.
• تیترهای میانی: کلمه کلیدی را باید در تیترهای میانی یک مقاله (یعنی آن‌هایی که به صورت H2 و H3 نوشته می‌شوند) نیز استفاده کرد، اما نه در تمامی آن‌ها. باید به شکلی متعادل از کلمات کلیدی سئو در تیترها استفاده کرد و دفعات استفاده نیز بستگی به طول متن و پست دارد.
• مقدمه: مقدمه در واقع اولین پاراگراف از متن نرمال در صفحه شما به حساب می‌آید. مقدمه باید به‌شکلی سرراست نوشته شود تا هم گوگل و هم خوانندگان بدانند می‌خواهید راجع به چه چیزی صحبت کنید. این فرصتی عالی برای استفاده از کلمه کلیدی شما است.
• متن جایگزین تصویر: صفحه شما در حالت ایده‌آل باید تصاویری کاملا مرتبط با آنچه نوشته‌اید داشته باشد. هنگام افزودن تصاویر برای آن‌ها متن جایگزین (Alt Text) بنویسید و ببینید آیا می‌توانید راهی طبیعی برای افزودن کلمه کلیدی به آن‌ها پیدا کنید یا خیر.
• توضیحات متا: توضیحات متا (Meta Description) آن بخش از متن شما است که گوگل در صفحه نتایج جستجو به نمایش درمی‌آورد. این متن باید حاوی توضیحی کوتاه راجع به آن چیزی باشد که کاربر در صفحه مورد نظر می‌یابد. این هم یک فضای معرکه دیگر برای افزودن کلمات کلیدی سئو شما است.
• پیوند یکتا: پیوند یکتا بخش دوم از آدرس صفحه وب‌سایت شما است که جزییات مخصوص به تنها همان صفحه را در بر می‌گیرد. برای مثال اگر صفحه‌ای با آدرس «https://example.com/what-is-a-keyword» داشته باشیم، پیوند یکتا آن بخش «what-is-a-keyword» خواهد بود. در بهترین حالت باید پیوند یکتایی واضح داشته باشید که توضیح دهد صفحه سایت راجع به چیست و کلمه کلیدی را نیز در خود جای دهد.

چکیده مطالب : ارتقا سئو کلمه کلیدی
از لحاظ سئو، کلمه کلیدی همان چیزی است که کاربر آن را در موتور جستجو تایپ می‌کند. در واقع، کلمه کلیدی یک یا چند واژه است که مضمون و هدف محتوای شما را تعیین می‌کند. در بهینه‌سازی موتور جستجو، کلمه کلیدی همان کلمه یا عبارتی است که کاربران در موتور جستجو وارد می‌کنند تا اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند.به طور خلاصه:
1. کلمات کلیدی مضمون صفحه را مشخص می‌کنند.
2. موتور جستجو از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه صفحه استفاده می‌کند.

برای ارتقا سئو و رتبه کلمه کلیدی چه باید کرد ؟
یافتن کلمات کلیدی مناسب و ارتقا رتبه آنها در گوگل نیازمند مهارت و تجربه و دانش است . از این رو انجام این کار نیاز به نیرو متخصص و ماهر دارد. از جهتی داشتن رتبه بالا در سرچ گوگل برای کسب و کار ها از اهمیت بالایی برخوردار است. راه حل پیش ماست ! گروه برنامه نویسی آقای کدنویس دارای اعضای بسیار حرفه ای و مسلط در گروه خود آماده ارائه انواع خدمات و مشاوره رایگان به شما میباشد
اگر میخواهید رتبه ی کلمات کلیدی خود را در گوگل ارتقا دهید و از این طریق مشتریان بیشتری جذب کنید همین حالا با ما تماس بگیرید .

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فراموش نکنید، قبل از آنکه دیر شود باید اقدامی کنید. ما با ارائه‌ی مشاوره رایگان در جهت رشد کسب و کار شما، به شما نوید یک آینده‌ی روشن برای تجارت و سازمان شما را می‌دهیم. نگذارید رقیب شما، غفلت‌ها و حسرت‌ کارهای انجام نداده را به شما آموزش دهد.



مشاوره رایگان