تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

نمونه کارها


اگر نمی‌دانید گوگل ادز (google ads) چیست، یا چه مزایایی دارد و چطور می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند ، در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

تبلیغات گوگل ادز چیست؟
فرض کنید شما به تازگی برای کسب و کار خود یک وبسایت فروشگاهی راه اندازی کرده اید تا از این طریق فروش و درآمد خودرا افزایش دهید . پس از طراحی وب سایت فروشگاهی نوبت به معرفی فروشگاه و جذب مخاطب است، برای این منظور باید تبلیغات را شروع کرد!! اما هر تبلیغی بازدهی ندارد. حتما الان برایتان سوال شده که پس چه کاری باید انجام داد ؟
یکی از بسترهای تبلیغات که مطمئن و کارآمد میباشد و توسط کمپانی گوگل طراحی و ارائه شده است گوگل ادز (google ads) میباشد.

چه تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب میباشد ؟
بنا به گفته جف ریچاردز «تبلیغات، هنر روح اقتصاد آزاد است.» اما تبلیغات باید به چه صورتی انجام شود تا تاثیر مثبتی در کسب و کار ما داشته باشد؟
در درجۀ اول، تبلیغ شما باید هدفمند باشد. یعنی به کمک آن به مشتری‌های بالقوه خود دسترسی داشته باشید. در درجه دوم هم تبلیغ‌تان باید به صرفه باشد؛ یعنی به کمک آن بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین مشتری‌های ممکن را جذب کنید. برای سایت های کسب و کار چه تبلیغی میتواند بهتر از تبلیغات در خود گوگل باشد ؟ روزانه بیش از صدها میلیون نفر از گوگل بازدید می‌کنند و این بازدیدها به تعاملات میلیاردی کاربران ختم می‌شود. بنابراین گوگل جای مناسبی برای سرمایه‌گذاری در تبلیغات است.


تبلیغات گوگل چیست و چگونه کار میکند ؟
در ابتدا می‌خواهیم شما را با مفاهیم و کلیات گوگل ادز آشنا کنیم. شما با کسب شناخت درست از گوگل ادز و انواع کمپین‌های آن، می‌توانید بهترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنید و اولین قدم خودتان را محکم و مطمئن بردارید! گوگل ادز، پلتفرم تبلیغات پولی در گوگل است که تحت کانال بازاریابی «تبلیغات کلیکی» (Pay Per Click | PPC) قرار دارد.
تبلیغات در گوگل روشی موثر برای هدایت ترافیک و مشتریان ایده‌آل به سمت کسب‌وکار است. با استفاده از گوگل ادز می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید، تماس‌های تلفنی متعددی دریافت کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید. این تبلیغات به شما اجازه می‌دهد، تبلیغات را از طریق موبایل و دسکتاپ در زمان مناسب برای مخاطبان هدف به نمایش درآورید.
در واقع زمانی‌که مشتریان ایده‌آل به دنبال محصولات و خدماتی مانند محصولات و خدمات شما باشند و جست‌وجوی خود را از طریق گوگل یا نقشه گوگل انجام دهند، کسب و کار شما در صفحه نتایج گوگل ظاهر خواهد شد.

مهم ترین مزایا استفاده از گوگل ادز
• رقابت در کسب و کار: صدها هزار شرکت از Google Ads برای تبلیغ مشاغل خود استفاده می‌کنند و این بدین معنی است که حتی اگر برای یک عبارت جستجو، رتبه‌بندی ارگانیک هم داشته باشید، نتایج شما در زیر رقبا قرار می‌گیرند. پس اینجا گوگل ادوردز به شما امکان می‌دهد تا جایی که می‌توانید در نتایج SERP بالا قرار بگیرید و بیشتر دیده شوید.
• افزایش ترافیک و درآمد: با Google Ads، شما می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را بالا ببرید، تماس تلفنی بیشتری دریافت کنید و حتی بازدید فروشگاه‌های خود را افزایش دهید. و طبق گفته‌ی گوگل، تبلیغ‌کنندگان بابت هر 1 دلار که برای Google Ads هزینه می‌کنند 8 دلار درآمد کسب می‌کنند.
• تبلیغات هدفمند: امکان هدف‌گیری در goole adwords به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را به افرادی با علایق به‌خصوص نشان دهید. کلمات کلیدی، مکان تبلیغ، سن و زبان همه مواردی هستند که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید تبلیغات هدفمندی را نشانه بگیرید.
• امکان تبلیغ در دستگاه‌های دیگر: گوگل اد وردز به شما امکان می‌دهد تبلیغات به‌موقع (از طریق موبایل و دسک تاپ) را در میان مخاطبان خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که در لحظه‌ای که مشتریان ایدئال شما از طریق جستجوی Google یا Google Maps به دنبال محصولات و خدماتی که برند شما ارائه می‌دهد هستند، کسب‌وکار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می‌شود.
• کنترل بودجه: شما می‌توانید تعیین کنید چقدر در ماه یا در روز یا حتی در هر تبلیغ هزینه کنید و در اکثر مواقع، برای حالتی پول پرداخت می‌کنید که کسی روی تبلیغ شما کلیک کند.
• اندازه‌گیری موفقیت: باگذشت زمان، Google Ads همچنین به شما کمک می‌کند تا آن تبلیغات را تجزیه‌وتحلیل و بهبود دهید تا به افراد بیشتری برسید و کسب‌وکار شما بتواند به همه‌ی اهداف کمپین پولی خود برسد.

هزینه تبلیغ در گوگل ادز چقدر است ؟
هزینه تبلیغ در گوگل با توجه به عوامل مختلفی از جمله رقابت کلمات کلیدی و صنعت، موقعیت جغرافیایی شما ، کیفیت کمپین های تبلیغاتی شما و موارد دیگر متفاوت است.در ایالات متحده متوسط هزینه برای هر کلیک برای تبلیغات جستجوی گوگل در همه صنایع 2.32 دلار است. در کشورهای دیگر ، متوسط هزینه برای تبلیغ در گوگل اغلب بسیار پایین است.
درواقع سیستم پرداخت به گوگل بابت تبلیغات به صورت مزایده ای میباشد به این معنی وقتی کاربری کلمه‌ی کلیدی موردنظر خود را جستجو می‌کند، Google به‌طور خودکار به حالت حراج (مزایده) می‌افتد و رتبه‌ی تبلیغ شمارا با سایر بازاریاب‌هایی که این کلمه کلیدی را هدف قرار می‌دهند مقایسه می‌کند.

به طور کلی هر چقدر سودی که از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیبان شما پیشنهاد بالاتری خواهند داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر از رقیبان دهید.
با توجه به تحریم ها و محدودیت ها امکان پرداخت هزینه تبلیغات برای همه کار آسانی نیست ، اما این موضوع نمیتواند مانع شما از استفاده از این امکان ویژه ی گوگل شود . گروه برنامه نویسی آقای کدنویس تمامی امور مربوط به تبلغ وب سایت شما در گوگل ادز را از ابتدا تا پرداخت و جذب مخاطب هدف در کنار شما خواهد بود.

جمع بندی : گوگل ادز چیست ؟
گوگل ادز (Google Ads) پلتفرم تبلیغات آنلاین گوگل است. از طریق این پلتفرم می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید تا تعداد کاربران خود را افزایش دهید و کسب‌وکارتان به کاربران بسیار زیادی نشان داده شود.
شما می‌توانید تبلیغات را گوگل ادز مدیریت کنید به این معنی که ساعت نمایش تبلیغ، موقعیت جغرافیایی و بودجه در تبلیغات گوگل قابل تنظیم است.
برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات خود، می‌توانید از طریق گوگل ادز( این کلمه باید لینک بشه روی خود سایتش) اقدام کنید و یا اینکه به گروه برنامه نویسی آقای کدنویس، تبلیغات خود را سفارش دهید. تبلیغ در گوگل، می‌تواند ماهانه، سالانه و … باشد که کاملا وابسته به بودجه شما است. برای مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کلمات کلیدی : تبلیغات گوگل

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فراموش نکنید، قبل از آنکه دیر شود باید اقدامی کنید. ما با ارائه‌ی مشاوره رایگان در جهت رشد کسب و کار شما، به شما نوید یک آینده‌ی روشن برای تجارت و سازمان شما را می‌دهیم. نگذارید رقیب شما، غفلت‌ها و حسرت‌ کارهای انجام نداده را به شما آموزش دهد.



مشاوره رایگان