عکاسی و فیلم برداری محصولات

عکاسی و فیلم برداری محصولات

نمونه کارها


عکاسی و فیلمبرداری محصولات یکی از خدمات دیگر از گروه برنامه نویسی آقای کدنویس است.


آیا شما هم برای معرفی محصولات در شبکه های مجازی و سایت خود از فیلم برداری استفاده می کنید؟
امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار و فروشندگان محصولات، فیلمبرداری ازمحصولاتشان است؛ زیرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند پس از مشاهده فیلم عملکرد و کاربرد یک محصول آن را تهیه کنند. به همین دلیل در صورتی که فروشندگان ، فیلم مناسبی از محصولات خود منتشر نکنند، فروش خوبی نخواهند داشت. بنابراین اگر شما نیز می خواهید از فروش محصولات خود بهترین سود را کسب کنید، با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم در ادامه نکات مهم درباره فیلمبرداری محصولات و قیمت آن را به اطلاع شما برسانیم.
فیلمبرداری محصولات برای تبلیغ چه اهمیتی دارد؟
از آنجا که امروزه خرید و فروش آنلاین رواج پیدا کرده است، فروشندگان باید از روش های تبلیغاتی مختلف استفاده کنند. زیرا در صورتی که یک فروشنده برای تبلیغ محصولات خود تلاش نکند، گوی سبقت و سود را رقبا می ربایند. در این رابطه باید بدانید فیلمبرداری محصولات یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی است. زیرا مخاطبان سایت های فروش محصول و شبکه های مجازی، بیشتر از عکس محصول ، جلب فیلم محصول می شوند. به این دلیل که در فیلم کاملا جنس، عملکرد، سایز و دیگر ویژگی های محصول مشخص است. بنابراین فروشندگان انواع محصولات باید علاوه بر دیگر روش های تبلیغاتی، بر فیلمبرداری از محصولات تسلط داشته باشند. حال اگر شما نیز فروشنده هستید و با فیلم برداری از محصول خود آشنایی ندارید، در ادامه همراه ما باشید.
فیلمبرداری محصولات برای تبلیغات چگونه انجام میشود؟
برای اینکه یک فیلم خوب از محصول خود تهیه و منتشر کنید، باید با نکات آن آشنا باشید. زیرا فیلمبرداری از یک محصول با فیلم برداری از منظره ، دریا ، جنگل و غیره کاملا متفاوت است. چنان که هدف از این فیلمبرداری جلب توجه مشتریان و حتی کسانی است که نیازی به آن محصول ندارند.
اما حال سوالی که پیش می آید، این است که در فیلم برداری محصولات به چه نکاتی باید توجه شود؟
از جمله مواردی که در فیلمبرداری محصولات باید به آن توجه شود، عبارتند از:

  • طریقه کار با محصول
  • عملکرد
  • کاربرد
  • جنس
  • سایز
  • و بسیاری موارد دیگر...

عکاسی تبلیغاتی باید شامل چه ویژگی هایی باشد؟
عکاسی تبلیغاتی طی سال های گذشته تغییر شکل داده و با آنچه مشاغل و مردم به دنبال آن هستند، سازگاری پیدا کرده است؛ امروزه عکاسی تبلیغاتی دارای 3 ویژگی می باشد که این ژانر عکاسی را از هر نوع عکاسی دیگر متمایز می کند.

  • تاثیر بصری: عکاسی تبلیغاتی باید توجه عموم را به خود جلب کند. باید تأثیر گذار باشد. به این دلیل که فضای تبلیغاتی اشباع شده است؛ طبیعی است که در آینده به یاد آوردن عکسی برای عموم مردم بسیار دشوار است.
  • خلاقانه باشد: این ایده ی اصلی است؛ که عکاسی تبلیغاتی را پیکربندی می کند. بدون داشتن یک مفهوم خلاقانه واضح، یک عکس تبلیغاتی به طور کامل قابل درک نیست.
  • اقدام به عمل: اولین هدف عکاسی تبلیغاتی جلب توجه عموم است تا بتواند پس از آن عملی را تحت تأثیر انجام دهد. این عمل می تواند خرید، فراخوان و... باشد.

تجهیزات موردنیاز برای عکاسی تبلیغاتی
تنها داشتن مهارت در این زمینه از عکاسی کافی نیست،باید از تجهیزات مناسب نیز استفاده شود.
{دوربین، لنز، تجهیزات نورپردازی، سه پایه و...}


مزایای عکاسی تبلیغاتی
همانطور که متوجه شدید، عکاسی تبلیغاتی یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغ فواید و خواص یک محصول یا خدمات است. این اثر بخشی، دارای مزایای زیر میباشد:
1. شما به زبان نیازی ندارید: این واقعیت که هر آنچه می خواهید تبلیغ و پخش کنید از طریق یک تصویر انجام می شود، شما می توانید درک پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک ویدیو و یا حتی تصویر برای مخاطبان هدف آسان کنید. به دلیل ایکه یک عکس گویا تر از هزار کلمه است.
2. می توانید تعداد زیادی عکس بگیرید: از آنجا که این ژانر نیازی به تصویر فوری ندارد، به شما امکان می دهد به همان اندازه که لازم می دانید عکس بگیرید تا نتیجه مطلوبی را که می خواهید بدست آورید.
3. واقعیتی را متناسب با نیاز نشان دهید: این نوع تبلیغات به شما امکان می دهد واقعیتی را ایجاد کنید؛ همانطور که می خواهید آن را به مخاطب نشان دهید.

علاوه بر ابن، استفاده از عکاسی تبلیغاتی به عنوان روشی برای تبلیغ برند شما بدون شک یک سری مزایا را برای شما به همراه خواهد داشت. در میان آن ها، موارد زیر برجسته است:
1. تبلیغ یک محصول یا خدمات به روشی جذاب: استفاده از عکس تبلیغاتی می تواند محصول را بهتر جلوه دهد. از نظر بصری جذاب تر و در نتیجه باعث جلب توجه مشتریان خواهد شد.
2. خود را از رقابت متمایز کنید: با استفاده از این روش تبلیغاتی می توانید فواید و مزایای محصولی را که تبلیغ می کنید به روشی منحصر به فردی نشان دهید و به این ترتیب خود را از محصولات مشابه متمایز کنید.
3. آزادی در نمایش محصولات: از آنجا که خلاقیت یک قسمت اساسی در عکاسی تبلیغاتی است، شما می توانید ترکیب ها و طرح های متفاوت و منحصر به فردی بسازید؛ و به شما این امکان را می دهد که کالاها یا خدمات را هر طور که می خواهید نمایش دهید.
4. موقعیت تجاری: اگر یک کمپین تبلیغاتی با یک عکس خوب ایجاد کنید، مطمئناً در ذهن شهروندان ثبت خواهد شد؛ اینگونه است که هر وقت آن ها عکس را مشاهده می کنند، آن را با نام تجاری شما مرتبط می کنند.
روش ایده پردازی
تیم آقای کدنویس قبل از هر عکاسی و فیلمبرداری جلسه هماهنگی و طرح ایده پردازی برگزار می کند، به دلیل اینکه یک عکاس تبلیغاتی برای اینکه ایده پردازی مناسبی از عکسبرداری محصول یاخدمات داشته باشد، باید قبل از شروع عکسبرداری با کارفرما جلسه تبادل نظر داشته باشد؛ تا با دیدگاه واهداف تبلیغاتی کارفرما آشنا شود. و پس از تبادل نطرات، زمان ایده پردازی و پیاده سازی اهداف مشتری میباشد.
مهارت های لازم برای عکاسی و فیلمبرداری
عکاسی تبلیغاتی علاوه بر تخصص در زمینه تکنیک های تبلیغاتی و نورپردازی باید در زمینه ویرایش عکس و فیلم نیز تخصص کافی داشته باشد؛ زیرا هیچ عکس یا فیلم تبلیغاتی بدون ادیت آن جذابیت و چشم نوازی را نخواهد داشت؛ بنابراین عکاس و فیلمبردار تبلیغاتی باید به نرم افزارهای استانداردی همچون Premiere و Photoshop تسلط داشته باشد.
سخن آخر...
ما در این مقاله آنچه که باید در رابطه با فیلم برداری محصولات بدانید، برای شما شرح دادیم.
در نهایت باید بدانید ما در گروه برنامه نویسی آقای کدنویس، به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین فیلم برداری از محصولات شما انجام شود. چنان که با مشاهده نمونه کارها، امکان انتخاب سبک فیلم برداری برای شما فراهم است. بنابراین اگر به دنبال جلب مشتری و افزایش فروش محصولات خود هستید، این فرصت را از دست ندهید.
گروه برنامه نویس آقای کدنویس، با جمع آوری تجهیزات مناسب و امکانات وهمچنین عکاسان متخصص و حرفه ایی بهترین خدمات عکاسی را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد.
مشاوران ما در گروه برنامه نویسی آقای کدنویس، با تجربه‌ای که در اجرای انواع تبلیغات در فضای مجازی و کارکردن با قشرهای مختلفی از کسب‌و‌کارها داشته‌اند، می‌توانند به شما کمک کنند تا به طور موثری با بودجه ‌ای که برای اهداف بازاریابی خود در نظر گرفته‌اید بتوانید تبلیغات هدفمندی را راه‌اندازی کنید.
برای کسب هرگونه اطلاعات می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.
از همراهی شما بسیار سپاسگزاریم.
09358258909
https://www.mr-coder.ir

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فراموش نکنید، قبل از آنکه دیر شود باید اقدامی کنید. ما با ارائه‌ی مشاوره رایگان در جهت رشد کسب و کار شما، به شما نوید یک آینده‌ی روشن برای تجارت و سازمان شما را می‌دهیم. نگذارید رقیب شما، غفلت‌ها و حسرت‌ کارهای انجام نداده را به شما آموزش دهد.



مشاوره رایگان