1-تحقیق
در وهله ی اول تحقیق و جستجو به یافتن موضوع و جمع آوری اطلاعات پرداخته میشود. البته باید در این مورد خاطر نشان کرد که مطالب عموما باید مرتبط با کسب و کار باشند تتا پس از تولید کردن محتوا مورد توجه کاربان قرار بگیرند.
در وهله ی اول تحقیق و جستجو به یافتن موضوع و جمع آوری اطلاعات پرداخته میشود. البته باید در این مورد خاطر نشان کرد که مطالب عموما باید مرتبط با کسب و کار باشند تتا پس از تولید کردن محتوا مورد توجه کاربان قرار بگیرند.
زمانیکه موضوع مشخص گردید و اطلاعات لازم فراهم شد باید نحوه ارائه این محتوا مشخص گردد. از جمله این روش ها میتوتن به نوشتن مطلب در وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک و... از گزینه های مورد نظر است.
پس از گرد آوری اطلاعات و ایده مناسب در خصوص نوع ارائه اطلاعات ، نوبت به مکان قراردهی محتوا می رسد. در مراحل تولید محتوا حتما نیاز به تعیین مکان های قراردهی محتوا نیست اما در صورت مشخص شدن ، مواردی همچون زبان و نحوه نگارش و شکل و شمایل ارائه ممکن است تغییر کند به طور مثال در صورتی که محتوا برای وب سایت های خاصی مانند وب سایت های مخصوص کودکان تهیه شود نحوه ایجاد شامل گرافیک و زبان ممکن است تغییر نماید.
پس از انجام تحقیقات و یافتن محتوا ، انتخاب نوع محتوا و تعیین مکان های مورد استفاده از آن ، مرحله ایجاد آغاز می گردد. دو روش رایج در این مورد درج مطالب در وبلاگ و یا استفاده از اینفوگرافیک ها می باشند.
همانطور که از نام این مرحله پیداست محتوای ایجاد شده باید در اینترنت منتشر شود. سعی کنید محتوای ایجاد شده را به گونه ای منتشر نمایید تا در دسترس حداکثر مخاطبان قرار گیرد. ارسال محتوا در وبلاگ ، ارسال ایمیل ، استفاده از شبکه های اجتماعی ، بهینه نمودن محتوا برای موتورهای جستجو و ارتباط با وبمسترهای دیگر از راه های افزایش تعداد مخاطبان در مرحله انتشار به شمار می آید.
محتوای ایجاد شده پس از انتشار نباید فراموش شود. سعی کنید از محتوای ایجاد شده در مطالب بعدی وبلاگ خود ، پست های مهمان در وبلاگ های دیگران ، شبکه های اجتماعی ، سایت های منتشر کننده محتوا (به عنوان مثال کتاب الکترونیکی در وب سایت های کتابخانه آنلاین رایگان و اینفوگرافیک در وب سایت های منتشر کننده این نوع از محتوا) استفاده نمایید و همواره به فکر ارتقا و گسترش محتوای خود باشید.
پخش تراکت بین مشتریان برای کسب و کار شما مزایای مختلفی دارد. با ما همراه باشید تا مزایا آن را مورد بررسی قرار دهیم . تبلیغات ...
عکاسی صنعتی به عنوان یکی از شاخههای اصلی عکاسی تجاری، نقش بسیار مهمی در تبلیغ، بازاریابی و معرفی کسبوکارها، محصولات و خدمات دارد. ایجاد تصاویر ...