۱۰ ابزار برتر برای سئو یا بهینه سازی رایگان محتوای سایت
6 آبان 13981. Google Analytics
گوگل آنالیتیکس یا (Google Analytics) یک منبع بسیار ارزشمند است که عملا برای هر بازاریاب دیجیتال در مورد SEO واقعا ضروری است.
این نرم افزار رایگان، دادههای مفید زیادی در مورد وب سایتهایی نظیر تعداد بازدیدهای محلی، منابع ترافیک و آمار جمعیتی و همچنین افراد حاضر در وب سایت شما را فراهم میکند.
با اطلاعات دقیق از گوگل آنالیتیکس و تحلیل گوگل، بازاریابان دیجیتال میتوانند استراتژی محتوای خود را تغییر دهند و بفهمند که چه چیزی کار میکند و چه چیزی باعث ضعف آنها شده است .
تا همینجا که مطالعه کردید احتمالا متوجه شده اید که چقدر از این مطلب کپی است و مقاله ای بسیار بی ارزش و آبکیست! بله درست است ! ما همینگونه مقاله مینویسیم چه برای خودمان چه برای مشتری های بیچاره مان که به ما سفارش خدمات میدهند.
این ابزار تجزیه و تحلیل گوگل یکی از بهترین ابزارهای SEO است که هر بازاریاب دیجیتالی باید از آن استفاده کند. گوگل همچنین تعدادی از ابزارهای زیرکانه دیگر مانند PageSpeed بوک، کلیدواژه ها، کنسول جستجو و برگههای اطلاعات را ارایه میدهد.
2. Answer the Public
Answer the Public ابزار زیرکانه ای است که بازاریابان محتوی را با دادههای با ارزش در مورد سوالاتی که مردم به صورت آنلاین از آنها می پرسند، فراهم میکند.
هنگامی که کلید واژه را وارد میکنید، پرس و جوهای مردمی را براساس آن کلیدواژه تهیه و نشان می دهد و یک نمودار گرافیکی را با سوالات و عبارات مورد استفاده مردم در هنگام جستجو برای کلمه کلیدی مورد نظر ایجاد میکند.
این دادهها، خالقان محتوا را در مورد نگرانیها و خواستههای ک مشتریان بالقوه ارایه میدهد و آنها را قادر میسازد تا محتوای بسیار مورد هدف را که نیازها را مورد بررسی قرار میدهد، به کار گیرند.
نرم افزار Answer the Public همچنین پیشنهادها کلیدی با استفاده از حروف اضافه مانند "در مقابل،" مانند "و" با " را ارایه میدهد.
این نرم افزار یک ابزار پژوهشی عالی است که میتواند به شما کمک کند تا محتوای بهتری ایجاد کنید که مردم از آن لذت ببرند و به احتمال زیاد به اشتراک بگذارند.