چرا به متخصص سئو نیاز داریم؟
16 بهمن 1399بسته به پهنای باند خود، تمایل به یادگیری، و پیچیدگی وب سایت تان (ها)میتوانید کمی SEO اصلی را انجام دهید. یا ممکن است متوجه شوید که شما کمک یک متخصص را ترجیح میدهید. در هر صورت خوب است!
اگر به دنبال کمک تخصصی میگردید، مهم است بدانید که بسیاری از آژانسها و مشاوران "خدمات SEO" را ارایه میدهند، اما میتوانند به طور گسترده در کیفیت متفاوت باشند. دانستن این که چطور یک شرکت SEO خوب را انتخاب کنید میتواند زمان و پول زیادی را پسانداز کند چون تکنیکهای نادرست SEO واقعا میتوانند به سایت شما آسیب برسانند.
کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه
"کلاه سفید" به تکنیکهای SEO، بهترین روشها، و استراتژیهایی اشاره دارد که به قانون موتور جستجو پایبند هستند، تمرکز اولیه آن بر ارائه ارزش بیشتر به افراد است.
" کلاه سیاه SEO به تکنیکها و استراتژیهایی اشاره دارد که برای موتورهای جستجوی اسپم / fool تلاش میکنند. در حالی که SEO سیاه میتواند کارساز باشد، وب سایتها را در معرض خطر بسیار زیاد بودن (حذف از نتایج جستجو)قرار میدهد و مفاهیم اخلاقی دارد.
وب سایتهای penalized کسبوکار را ورشکست کردهاند. این تنها دلیل دیگری است که هنگام انتخاب یک متخصص SEO و یا یک سازمان بسیار محتاط عمل میکند.
موتورهای جستجو اهداف مشابهی را با صنعت SEO به اشتراک میگذارند.
موتورهای جستجو میخواهند به موفقیت شما کمک کنند. در واقع، گوگل حتی یک راهنمای Starter برای موتور جستجوی، درست شبیه راهنمای مبتدیان دارد! آنها همچنین از تلاشهای جامعه SEO به طور کامل حمایت میکنند. کنفرانسهای بازاریابی دیجیتال - مانند Unbounce، MNsearch، SearchLove و moz - به طور منظم مهندسان و نمایندگانی از موتورهای جستجوی اصلی را جذب میکنند.
گوگل به webmasters و SEOs از طریق انجمن کمک مرکزی their و میزبان برنامه زنده hangouts کمک میکند. (متاسفانه بینگ، در سال ۲۰۱۴ Forums Webmaster خود را خاموش کرد)
در حالی که دستورالعملهای webmaster از موتور جستجو برای جستجوی موتور متفاوت هستند، اصول اساسی یکسان باقی میمانند: سعی نکنید موتورهای جستجو را گول بزنید. به جای آن، بازدید کنندگان خود را با یک تجربه آنلاین بزرگ فراهم کنید. برای انجام این کار، دستورالعملهای موتور جستجو را دنبال کنید و اهداف کاربر را انجام دهید.