
8 دلیل داشتن وب سایت
20 بهمن 1399این امر برای تمام صنایع، حتی صنعت و تولید صدق میکند. پیشرفت دیجیتال با یک وب سایت آغاز میشود. اگر برای متقاعد کردن شما کافی نیست، در اینجا هشت دلیل غیر مذاکره وجود دارد که شما به یک وب سایت نیاز ندارید، بلکه تنها یک وب سایت بهینه و در دسترس است.
هشت دلیل برای اینکه چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید
طراحی وب سایت در شهرک صنعتی چهاردانگه
دلیل۱: ۳۰ درصد از مشتریان یک محصول که متعلق به یک کسبوکار که بدون مجوز است را مورد بررسی قرار نمیدهند.
وب سایت شما شماره یک دارایی بازاریابی است زیرا ما در عصر دیجیتال زندگی میکنیم. آمریکاییها به طور متوسط ۲۳.۶ ساعت در هفته را به صورت آنلاین سپری میکنند و برای حداکثر پنج ساعت در روز در دستگاههای تلفن همراه خود هستند. در حال حاضر، مشتریان انتظار دارند که شرکتها حضوری آنلاین داشته باشند (از جمله یک وب سایت)و شرکتی را در نظر بگیرید که به عنوان یک شرکت کمتر حرفهای باشد.
دلیل۲: مردم برای شما آنلاین هستند
۹۳ % از مصرف کنندگان آنلاین برای پیدا کردن یک کسبوکار محلی به اینترنت میروند - شما به یک شرکت بازاریابی آنلاین و به یک وب سایت نیاز دارید
یکی از مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کارهای کوچک، همان جایی است که مصرف کنندگان شما هستند. دلیلی وجود دارد که شرکتهای زیادی در یک وب سایت با بهینهسازی موتور جستجو (SEO)سرمایهگذاری کنند: ۹۷ درصد از افراد به اینترنت آنلاین مراجعه میکنند تا یک کسبوکار محلی پیدا کنند، و ۹۳ درصد تجارب آنلاین با یک موتور جستجو آغاز میشوند. باور کنید یا خیر، ۳.۵ میلیارد جستجو در گوگل در روز وجود دارد، و در همین لحظه، فردی در منطقه شما وجود دارد و به دنبال سرویس دقیق شما میگردد. حدس بزن چه کسی دارد کار آنها را انجام میدهد؟
دلیل۳: اغلب مصرف کنندگان از مصرف کنندگان برای پیدا کردن و ارتباط با شرکتها استفاده میکنند.
بله. براساس گزارش انجمن جستجوی محلی (انجمن جستجوی محلی)آوریل ۲۰۱۷، "مطالعه مصرف کنندگان دیجیتال"، ۶۳ درصد مشتریان در ابتدا از وب سایت شرکت برای پیدا کردن و مشارکت با کسب و کارها استفاده میکنند. این یک تکه بزرگ از مصرف کنندگان است. با این حقیقت ترکیب کنید که ۹۳ درصد از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو آغاز میشوند - شما ریاضی را انجام میدهید. یک دلیل قانعکننده دیگر برای کسبوکار شما یک وب سایت نیاز دارد؟ تحقیقات توسط YellowPages و lsa دریافتند که به طور متوسط مصرف کنندگان تقریبا سه منبع را قبل از تصمیمگیری خرید فردی استفاده میکنند، و ۳۰ درصد به طور خودکار یک کسبوکار را از نظر میگیرند اگر آنها یک وب سایت ندارند.
دلیل # ۴: معاملات تجاری در هر صنعت - شامل B۲B، صنعتی و تولید - تحتتاثیر محتوای دیجیتالی دیجیتال قرار میگیرند.
اکثر شرکتهایی که یک وب سایت ندارند میگویند که به این دلیل است که صنعت آنها آنلاین نیست. من این موضوع را بیشتر از صاحبان کسبوکار در صنایع B۲B، صنعتی و تولیدی میشنوم.
اگر شما از این دسته هستید، ما با شما تماس میگیریم.
شما به وب سایت b۲b برای تولید نیاز دارید چون خریداران B۲B از محتوای دیجیتالی استفاده میکنند.
۷۵ درصد خریداران B۲B میگویند که محتوای وب سایت دیجیتال به طور قابلتوجهی بر تصمیم خرید آنها تاثیر میگذارد، و ۶۲ درصد میگویند که آنها میتوانند معیارهای انتخاب خریدشان را براساس محتوای دیجیتالی سایت به تنهایی نهایی کنند.
متوسط فروشنده B۲B در حال حاضر به طور متوسط ۱۲ جستجوهای آنلاین را پیش از تعامل با وب سایت فروشنده انجام میدهد، و آنها قبل از اینکه بخواهند با یک نماینده فروش صحبت کنند، ۵۷ درصد از راه را طی میکنند. حتی برای شرکتهای صنعتی و تولیدی - ۶۷ درصد از خریدها تحتتاثیر دیجیتال هستند. نه تنها این بلکه نیمی از مشتریان B۲B هم اکنون انتظار دارند که وب سایت تامینکننده یک کانال مفید باشد و بیش از یک سوم انتظار داشته باشد که سایت most کانال باشد.
...چهار مورد بعدی در مقاله بعدی