
8 دلیل داشتن وب سایت (بخش دوم)
21 بهمن 1399بخش دوم
دلیل۵: ۷۵ درصد از مصرف کنندگان از مصرف کنندگان برای ساخت یک شرکت براساس طرح WEBSITE شرکت استفاده میکنند.
شما به یک وب سایت برای کسبوکار خود نیاز دارید زیرا ۷۵ درصد از مردم اعتبار شرکت را براساس طراحی وب سایت خود مورد قضاوت قرار دادهاند.
نداشتن وب سایت باعث میشود که مصرف کنندگان کمتر به شما اعتماد کنند. در حقیقت، در سال 2020، ۷۵ درصد از مردم به قضاوت درباره اعتبار شرکت براساس طراحی وب سایت اعتراف میکنند. احتمال بیشتری وجود دارد که افراد با شرکتی که به آن اعتماد میکنند کار کنند، و یک وب سایت اولین جایی است که برای چک کردن اعتبار، مرور و جوایز به آن مراجعه میکنند.
با این حال مراقب باشید - اگر یک طراحی وب سایت بد دارید، به هیچ وجه به شما کمک نخواهد کرد. شما ۱۰ ثانیه وقت دارید تا بر روی بازدید کنندگان وب سایت تاثیر بگذارید و به آنها بگویید که از وب سایت و شرکت شما چه خواهند کرد. بعد از این زمان (و اغلب قبل از آن)، آنها آنجا را ترک میکنند.
دلیل۶: شما باید سوالات اولیه را سریعا پاسخ دهید
بهترین استراتژی بازاریابی شامل یک طراحی وب خوب است.
این به خصوص برای شرکتهای B۲B درست است. افراد زمانی که میخواهند چیزی را بدانند یا کاری انجام دهند، از وب سایت شما دیدن میکنند. آنها همچنین انتظار رضایت فوری را دارند که به این معنی است که بازدید کنندگان باید قادر به پاسخ به سه سوال در عرض سه ثانیه از فرود بر روی وب سایت شما باشند:
شما کی هستید؟
چه کار میکنید و چه پیشنهاد میکنید؟
چطور با شما تماس میگیرم؟
ما در عصری زندگی میکنیم که در آن مشتریان میخواهند اطلاعاتی که به دنبال آن هستند را دریافت کنند - به این معنی که وب سایت شرکت شما باید به هر یک از سوالات بالا پاسخ دهد بدون اینکه کاربر نیاز داشته باشد که صفحه را پایین بیاندازد
دلیل۷: فنآوری اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا در صنعت تان صرفهجویی کنید.
آیا میدانستید که داشتن یک وب سایت میتواند به شما کمک کند فروش کم را در صنعت خود شکست دهید؟ اگر برای جستجو بهینه شدهباشد، میتواند مفید باشد.
دلیل۸: رسیدن به رسانههای اجتماعی به صورت زیر است:
پس، شما فکر میکنید به وب سایت نیاز ندارید، چون در فیس بوک هستید.
بسیار خوب، هر کسبوکار دیگری در آمریکا وجود دارد. شما به یک وب سایت نیاز دارید حتی اگر یک صفحه Facebook داشته باشید.
حدس بزن چی شده؟ برای کسب و کارها برای اتصال با کاربران روی سکو سختتر میشود. طی یک هفته از آخرین روز رسانی الگوریتم فیس بوک، دسترسی ارگانیک به کمتر از قبل کاهش یافت. یک bummer دیگر؟ در سال 2020، مردم ۵۰ میلیون ساعت کمتر از سال 2019 در پلت فرم هزینه کردند.
در حالی که رسانههای اجتماعی میتوانند به رشد کسبوکار شما کمک کنند، از استفاده از آن به عنوان تنها کانال بازاریابی خود به خصوص در آینده استفاده نکنید.