
چرا تولید محتوا مهمه؟
28 بهمن 1399تولید محتوا یا ایجاد محتوا به معنی ایجاد نوعی رسانه برای استفاده افراد دیگر است. بنابراین، برای ما نویسندگان مستقل، این به طور کلی به معنای ایجاد رسانه مبتنی بر متن برای خوانندگان برای مصرف است. از آنجا که "خلق محتوا" و "تولید محتوا" عموما به رسانههای دیجیتال اشاره میکند، ما در مورد محتوای وب در اینجا صحبت میکنیم: مقالات، لیستها و انواع دیگر متن یا نسل.
برای نویسندگان مستقل، این یک شکل خاص / موقعیت خاص در نوشتههای مستقل است. محتوا به طور کلی به عنوان بلوکهای اطلاعات برای وب سایتهایی است که برای جلب توجه موتور جستجو و همچنین ارایه اطلاعات برای خواننده مورد استفاده قرار میگیرد. با این حال، پیشرفتهای اخیر در اینترنت در حال تغییر اکنون شامل محتوای ایجاد شده برای اهداف بازاریابی محتوی (شناختهشده به عنوان بازاریابی محتوا)، یک جایگاه محبوب دیگر با نویسندگان آزاد است.
محتوای وب باید توسط کسی نوشته شود، و صاحبان وب سایت اغلب به نویسندگان مستقل مراجعه میکنند تا این محتوا را تولید کنند. قبل از اینکه بازاریابی محتوا و نوشتن برای وب توسعهیافته ایجاد محتوا باعث ایجاد بحثهایی در جهان آزاد مستقل شد، چرا که به طور کلی به معنای دستمزد پایین، کار حجم بالا با هدف جستجوی موتورهای جستجو (نه خوانندگان)از طریق اشخاص ثالث شناختهشده به عنوان کارگاه محتوی بود. به علاوه، بسیاری از نویسندگان نوشتههای نوشتاری (یا حداقل حجم بالای حجم)را سوزاندند. به این دلایل، بسیاری از نویسندگان به سرعت بیرون کشیدهشده و در حین نوشتن یک خط کاری در این نقطه به سرعت دست به دست هم میدهند.
ایجاد محتوای وب مزایای خود را دارد. برای مثال، به راحتی در دسترس و با تقاضای بالا است. علاوه بر این، همان طور که با ظهور بازاریابی محتوی مشهود است، این یک جایگاه ثابت و تطبیقی است که باید در آن حضور داشته باشد! داشتن اطلاعات درباره SEO و این که خوانندگان اینترنتی ترجیح میدهند در این زمینه به شما کمک کنند.