
عکاسی صنعتی
29 بهمن 1399اگر شرکت شما در یک صنعت مثل تولید، فنآوری، انرژی و یا ساختوساز قرار دارد، داشتن عکسهای کیفیت که توجه مخاطبین خود را جلب کرده و تاثیر ماندگاری بر جای میگذارد، بسیار مهم است. فعالیتهای بازاریابی شما صاف خواهند شد و اگر شما از تصاویر با رزولوشن پایین استفاده میکنید و یا به شدت بر عکاسی سهام تکیه دارید که به طور خاص برای شما ایجاد نشدهاند، این کار آماتور گونه به نظر میرسد.
در این مقاله، ما به چهار نوع عکاسی حرفهای میپردازیم که کیفیت موازی بازاریابی شما را بهبود خواهند داد. ما شما را تشویق میکنیم که یک عکاس حرفهای استخدام کنید که تجربه کار با مشتریان صنعتی را داشته باشد.
۱. عکس از محصول
عکسهای محصولات کیفیت یکی از مهمترین داراییها هستند که کسبوکار شما میتواند در آن سرمایهگذاری کند. چه شما اجزای کوچک و یا سیستمهای پیچیده بزرگی را تولید کنید، میخواهید عکسهایی که به اندازه محصول نهایی شما خوب به نظر میرسند را انتخاب کنید.
مشتریان بالقوه از طریق بازارهای مختلف، از جمله اینترنت، در نمایشگاههای تجاری، و در بروشورها و کاتالوگهای مختلف، تحقیق میکنند. آنها برای شرکتهایی کشیده خواهند شد که محصولاتشان را خوب جلوه میدهند، مهم نیست که آنها در چه شرایطی تکثیر میشوند.
یک عکس مستقیم برای سبد خرید آنلاین آنها ایدهآل است.
۲. پرترههای تجاری
اگر میخواهید کسبوکار شما صیقل یافته به نظر برسد، پرترههای تجاری شما باید درجه یک باشند. تصاویر کارمند باید حرفهای باشند و با تصویر برند شما سازگار باشند. اگر کارمندان شما در یک کنفرانس صحبت میکنند، یک کاغذ بنویسید، بر روی وب سایت خود زندگی کنید، یا در LinkedIn شرکت کنید، پرترههای کسبوکار میتوانند برای عکسهای پروفایل استفاده شوند.
حتی اگر کاری که شما انجام میدهید در محیط کار نباشد، پرترههای کسبوکار با کیفیت مهم هستند که نگرش و مهارتهای شرکت شما را برجسته کنند. تصاویردر محل کار شما برای مشتریان جالب هستند و به آنها تصویر بهتری از کاری که انجام میدهید میدهد.
صنعت کینتیک یک نمونه عالی از پرترههای تجاری است .
با استفاده از تجهیزات آنها به عنوان یک پسزمینه، ما بر روی فردی متمرکز میشویم و تخصص و شخصیت آنها را برجسته میکینیم. مشتریان آنها میتوانند به روشنی ببینند که آنها چه کاری انجام میدهند، چگونه این کار را انجام میدهند، و در کجا اینکار را انجام میدهند.
ثبات در پرترههای Kinetic همچنین به کسب و کارتان یک ظاهر متمایز و حرفهای میدهد که تماما مال خودشان است.
پرترههای عکاسی صنعتی - تجاری
۳. عکاسی معماری
و ساختمان تان را فراموش نکنید! درک افراد از شرکت شما تا حد زیادی تحتتاثیر عکاسی از موقعیت شما قرار دارد. عکاسی معماری ما از عکسهای خارجی تجهیزات تولیدی، تا مناطق تولید و انبارهای ذخیره متغیر است.
تصاویر ما از برنامه صبحگاهی جدید محصولات لبنی و عملیاتها گسترده است. ما عکسهای خارجی کل کارخانه را برمیداریم تا اندازه موثر و روشهای خلاقانه خود را نشان دهیم. ما همچنین از انبار بزرگ آنها عکس میگیریم تا مشخص کنیم چقدر آنها میتوانند تولید و توزیع کنند. و مشتری همه اینها را در یک نگاه میبیند
کلید عکاسی صنعتی، برجسته کردن چیزی است که شما را منحصر به فرد میکند و چه چیزی شما را از شما متمایز میسازد.
۴. عکاسی از مکان
در نهایت، عکاسی در مکان یاب به مشتریان خود یک نگاهی دزدکی به نحوه عملکرد شما میدهد. مشتریان دوست دارند کارمندان شما را در عمل ببینند. این به آنها آرامش میدهد تا ببینید چگونه کار را انجام میدهید و به کارتان، محصولات و خدمات شما و در نهایت مشتریان تان اهمیت میدهید.