استراتژی موفق در شبکه‌های اجتماعی

استراتژی موفق در شبکه‌های اجتماعی

24 مرداد 1400

استراتژی برنده در شبکه‌های اجتماعی


شبکه‌‌های اجتماعی و استراتژی در شبکه‌های اجتماعی تعیین کننده‌ی موفقیت شما هستن.


اما برای اندازه گیری موفقیت خودتون تو شبکه‌های اجتماعی به طور کلی ۵ مرحله وجود داره که باید دائمن یادداشت بشن.


هدف‌های خودتون و یا سازمانتون تو شبکه‌های اجتماعی رو یادداشت کنید. این موضوع باید به اندازه‌ی کافی واضح و قابل دسترس باشه.


مخاطب‌های هدف خودت رو تعریف کن و علایق و سلایق اونا رو یادداشت کن. سعی کن خودت رو جای اونا بذاری و خودت رو قضاوت کنی.


استراتژی محتوای خودت رو بچین. این موضوع به دید خیلی خوب و واضح از کسب و کارت نیاز داره..


برنامه‌ریزی محتوایی و تقویم محتوایی خودت رو آماده کن و بر اساس اون پیش برو.


مهمترین موضوع اندازه گیری موفقیت هست. باید در دوره‌های متفاوت این کار رو انجام بدی. یعنی تعداد ورودی‌ها و مشتری‌ها و ... رو دائم یادداشت کنی تا بتونی اندازه گیری کنی.


اما محتوای برنده چیه؟!
تو پست بعدی منتظرش باش