.jpg)
استراتژی موفق در شبکههای اجتماعی
24 مرداد 1400استراتژی برنده در شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی و استراتژی در شبکههای اجتماعی تعیین کنندهی موفقیت شما هستن.
اما برای اندازه گیری موفقیت خودتون تو شبکههای اجتماعی به طور کلی ۵ مرحله وجود داره که باید دائمن یادداشت بشن.
هدفهای خودتون و یا سازمانتون تو شبکههای اجتماعی رو یادداشت کنید. این موضوع باید به اندازهی کافی واضح و قابل دسترس باشه.
مخاطبهای هدف خودت رو تعریف کن و علایق و سلایق اونا رو یادداشت کن. سعی کن خودت رو جای اونا بذاری و خودت رو قضاوت کنی.
استراتژی محتوای خودت رو بچین. این موضوع به دید خیلی خوب و واضح از کسب و کارت نیاز داره..
برنامهریزی محتوایی و تقویم محتوایی خودت رو آماده کن و بر اساس اون پیش برو.
مهمترین موضوع اندازه گیری موفقیت هست. باید در دورههای متفاوت این کار رو انجام بدی. یعنی تعداد ورودیها و مشتریها و ... رو دائم یادداشت کنی تا بتونی اندازه گیری کنی.
اما محتوای برنده چیه؟!
تو پست بعدی منتظرش باش