کدوم مرورگر بهتره؟

کدوم مرورگر بهتره؟

2 شهریور 1400

یکی از مهم ترین برنامه هایی که باید در موبایل شخصی یا کامپیوتر هر فرد وجود داشته باشد یک مرورگر خوب است تا فرد بتواند از طریق آن هر اطلاعاتی را که می خواهد به دست آورد . خوب بودن یک مرورگر نیازمند معیار های متفاوتی می باشد . معیار هایی مانند سرعت ،امنیت ، کاربردی بودن و ... که برای هرکدام از کاربران یکی از این معیار ها مهم است و آن ها می توانند مرورگر  مناسب حرفه خود را انتخاب کنند . در این مقاله به بهترین مرورگر ها از معیار های مختلف می پردازیم.

1.بهترین مرورگر از نظر کاربردی بودن : گوگل کروم

این مرورگر یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگر ها می باشد که کاربران آن روز به روز در حال افزایش هستند و علت آن هم این است که کروم یک پلتفرم عالی را در اختیار کاربران قرار داده که سرعت بالایی دارد و بسیاری از افراد از آن راضی هستند .

2.بهترین مرورگر متفاوت : اپرا

اپرا یک مرورگر عالی است ولی درصد پایینی از کاربران اینترنت از آن استفاده می کنند . سرعت اپرا بسیار بالا است به طوری که در سرعت اینترنت پایین صفحات وب را به خوبی بالا می آورد . همچنین شما می توانید در کنار اپرا از بروزر اصلی آن هم استفاده کنید تا قابلیت توربوی آن برای شما فعال گردد . همچنین اپرا جزو یکی از امن ترین مرورگر ها نیز می باشد .

3.بهترین مرورگر برای ویندوز 10 : مایکروسافت اج

این مرور گر بهترین مرورگر برای ویندوز می باشد زیرا از امنیت بالایی برخوردار بوده و جداسازی محتوا در آن این مزیت را ایجاد می کند تا بیننده بتواند بهتر و راحت تر از مرورگر های دیگر نوشته ها را بخواند . ما این مرورگر را بیشتر با نام اینترنت اکسپلورر می شناسیم اما این مرورگر نرم افزار جدیدی است که به جای اینترنت اکسپلورر آمده و سرعتش از اکسپلورر بسیار بیشتر است .

4.بهترین مرورگر از لحاظ حریم خصوصی : تور

این مرور گر نسخه اصلاح شده ای از فایرفاکس است که ترافیک اینترنتی را هدایت و کم می کند . این نرم افزار علاوه بر اینکه یک مرورگر است ، بلکه مجموعه ای از ابزار های جست و جو با امنیت بالا نیز می باشد . شما می توانید هر موقع که بخواهید از تور استفاده کنید بدون آنکه هیچ تاریخچه ای از شما باقی بماند .

5.بهترین مرورگر برای کاربران اپل : سافاری

سافاری مرورگر اختصاصی اپل است که در تمام دستگاه های آن از قبل نصب شده و می توان از آن به عنوان بهترین مرورگر در دستگاه های اپل نام برد . این مرورگر در سیستم عامل های دیگر قابل اجرا نیست .

6.بهترین مرورگر از نظر امنیت : بریو

این مرورگر بیشترین امنیت را در بین مرورگرها دارد . بریو همه تبلبغات و کوکی ها را بلاک کرده و نمی گذارد تا شما از امنیتتان نگران باشید . همچنین این مرورگر دارای یک ارز دیجیتالی مخصوص به اسم بت می باشد که برای آن یک کیف پول دیجیتالی قرار داده که توکن ها در آن ذخیره می شوند . شما با دیدن تبلیغات بریو می توانید توکن به دست آورید و از طریق توکن ها می توانید از مالکان وب سایت ها پشتیبانی کنید .

7.پرسرعت ترین مرورگر : ویوالدی

این مرورگر سریع ترین مرورگر کامپیوتر در دنیا می باشد . یکی از مهم ترین ویژگی های این این مرورگر امکان شخصی سازی آن است به طوری که شما می توانید بسیاری از چیز ها ازجمله  رابط های کاربری یا نوع و اندازه فونت سایت ها را برای خود تغییر دهید .

8.بهترین مرورگر کلی :  موزیلا فایرفاکس

از فایرفاکس می توان به عنوان یکی از بهترین مرورگرها اشاره کرد که جایگزینی برای کروم می باشد. علت محبوبیت آن هم قدیمی بودن آن است که از سال 2002 میلادی تاکنون فعالیت خود را پیش می برد . این مرورگر بهترین مرورگر ویندوز می باشد . همچنین فایرفاکس سریع ترین مرورگر است که در سیستم عامل های ویندوز، مک ، لینوکس ، آی او اس و اندروید اجرا می شود .