خدمات اینستاگرام در شهر ری
16 آبان 1400اول از همه، قبل از شروع این موضوع، ما قصد داریم تعریف کلی درباره اپلیکیشن اینستاگرام به شما بدهیم.
سوال اول این است که، پنل اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی چیست و چگونه کار میکند؟
پنل اینستاگرام پنلی است که شما میتوانید در قسمتهای مشخص برای افزایش فالوور، دنبال کننده پیج، کامنت، بازدید ویدیو، بازدید استوری، افزایش لایک و … اقدام نمایید. در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی در این موضوع دریافت کنید و احتیاج های خودتون رو برطرف کنید .
خدمات اینستاگرام
خدمات اینستاگرام می تواند با توجه به نیاز شما متنوع و متفاوت باشد. امروزه اینستاگرام پلتفرم مناسبی برای بازاریابی، فروش، دیده شدن خدمات و برندینگ است. کسب و کارهای زیادی در این پلتفرم فعالیت کرده و به رقابت با یکدیگر می پردازند. برای رقابت درست در این پلتفرم و بهتر دیده شدن، شما به مدیریت بهینه اینستاگرام خود احتیاج خواهید داشت. امروزه شرکت های تبلیغاتی تیم های حرفه ای برای مدیریت و ارائه خدمات اینستاگرام ایجاد می کنند، که گروه و تیم حرفه ای آقای کدنویس یکی از آنها میباشد که در این حوزه بسیار پر تلاش و موفق با افراد متخصص در حال فعالیت کردن است. این افراد متخصص تمامی نیازهای یک پیج اینستاگرام را تامین می کنند. در ادامه این مقاله با خدمات اینستاگرام و نحوه اجرای آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.
خدمات اینستاگرام چیست؟
در مجموع میتوان گفت که خدمات اینستاگرام، به خدماتی گفته می شود که توسط شرکت های تبلیغاتی ارائه داده می شود. این خدمات می توانند با توجه به نیازها و خواست مشتری متفاوت باشند. برای شروع و راه اندازی خدمات اینستاگرام باید با شرکت های خدمات ایسنتاگرام در ارتباط باشید.
با این حال به طور کلی می توان گفت که خدمات اینستاگرام به صورت زیر می باشد:
تعیین استراتژی
این بخش مهم ترین بخش برای مدیریت اینستاگرام تعیین استراتژی با توجه به نیاز مشتری است. استراتژی با توجه به هدف مشتری از فعالیت در اینستاگرام تعیین می شود.و در این بین یکسری سوالاتی مثل:{ آیا هدف افزایش فروش است؟ آیا متقاضی صرفا تعداد بیشتری فالوور می خواهد؟ آیا هدف اصلی از فعالیت در اینستاگرام افزایش بازدید و برندینگ است؟} بیان میشود. ادمین ها با توجه به اهداف شما منبع و مسیر درست برای فعالیت را تعیین می کنند. علاوه بر آن ابزار های لازم برای بهتر دیده شدن را نیز پیش بینی و تهیه می کنند.
آنالیز پیج مشتری و رقیبان در اینستاگرام
در این مرحله، متخصصین اینستاگرام به بررسی پیج شما و افرادی که در حوزه شما فعالیت می کنند می پردازند. این کار با هدف یافتن نقطه ضعف های رقبای و استفاده از آن ها در جهت بهبود عملکرد خود انجام می شود. علاوه بر آن، با آنالیز پیج خود می توان به اطلاعاتی مثل بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن محتوا، میزان مشارکت دنبال کننده ها و نحوه افزایش بازدهی پیج دست پیدا کرد.
تولید محتوای اینستاگرام
تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش های مدیریت اینستاگرام است که باید با آن توجه ویژه داشت. تولید محتوا در اینستاگرام شامل ساخت عکس و تصویر مرتبط با حوزه فعالیت پیج و نوشتن کپشن جذاب برای جلب توجه و اعتماد مشتریان می باشد. تصاویر و محتوای پیج شما به هیچ عنوان نباید از محتوای دیگران کپی شده و تکراری باشد؛ چراکه محتوای کپی شده از الگوریتم حذف می شود و بازخورد آن به حداقل می رسد. شرکت های تبلیغاتی با توجه به حوزه فعالیت شما به ساخت پست و استوری اختصاصی و کپشن های جذاب مرتبط با پست می پردازند.
اشتراک گذاری محتوا به صورت روزانه
محتوای کلی صفحه اینستاگرام شما، مانند یک پازل است. باید به صورت مداوم محتواهای مرتبط تولید کنید تا مانند تکه های پازل کنار یکدیگر قرار گرفته و انسجام صفحه شما حفظ شود. مهم ترین بخش برای رقابت و بهتر دیده شدن در اینستاگرام، حضور دائمی و فعالیت مکرر در این پلتفرم است. این کار باعث بالا رفتن بازدید پست ها و محتواهای پیج شما شده و به حضور موثر شما در فید و اکسپلور اینستاگرام کمک بزرگی می کند. یکی از خدمات اینستاگرام ارائه شده توسط ادمین های اینستاگرام، انتشار پست به صورت برنامه ریزی شده می باشد. ادمین های اینستاگرام به صورت برنامه ریزی شده و دقیق به صورت روزانه و در یک ساعت مشخص از روز پست های شما را به اشتراک خواهند گذاشت.
بعضی اوقات پست ها و کلیپ هایی که به اشتراک گذاشته می شوند در قالب موشن گرافیک می باشند(محتوای متحرک) که این خود سبب جذب مخاطبی شده و کاربر را تشویق می کند تا آن ویدئو را برای دوستان و فالوورهای خود به ارسال کند. این امر موجب شناخته تر شدن برند و پیج شما خواهد شد.
هشتگ گذاری هدفمند اینستاگرام
گذاشتن هشتگ مناسب برای هر پست، در کنار یک کپشن مناسب و جذاب از دیگر خدماتی است که شرکت های خدمات اینستاگرام به شما ارائه می دهد. برخی از هشتگ های اینستاگرام به هشتگ ترند معروف هستند و مجموعه های از پست ها را شامل می شوند که آن هشتگ در کپشنشان قرار داده شده است. هشتگ مناسب به شما کمک می کند در جایی غیر از صفحه خودتان دیده شوید.
ساخت مجموعه استوری و هایلایت
هایلایت به مجموعه استوری هایی گفته می شود که در صفحه شما ذخیره شده و در بالای صفحه نمایش داده می شوند. استوری ها باید در مورد خدمات و محصولات صفحه شما باشد. استوری ها می تواند به صورت نظر سنجی برای افزایش مشارکت کاربران قرار داده شوند. استوری های مهم و با بازخورد بالا در هایلایت ها قرار داده شده و به صورت دائمی در دسترس کاربران قرار می گیرند.
- تنظیم تصویر نمایه، نام صفحه و اطلاعات معرفی کننده پیج
تصویر نمایه شما می تواند لوگو یا اسم برند شما باشد. این تصویر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام ساخته می شود. نام پیج، نامی است که در بالاترین قسمت صفحه شما نمایش داده شده و نشان دهنده برند شماست. این نام باید به گونه ای انتخاب شود که در ذهن کاربران بماند و حوزه کاری شما را به خوبی مشخص کند. بایو پیج شما توضیح کوتاهی از خدمات شما، آدرس و شماره تلفن می باشد.
تبلیغات اینستاگرامی
پس از ساخت پیج و تولید محتوای برنامه ریزی شده، برای رشد صفحه و افزایش تعداد دنبال کننده نیاز به تبلیغات خواهید داشت. تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد. تبلیغات اینفلوئنسری و تبلیغات اسپانسری دو نوع از پر بازده ترین انواع این تبلیغات هستند. این نوع تبلیغات باید توسط افراد آشنا به اینستاگرام و حوزه تبلیغات انجام شود تا بیشرین بازدهی را داشته باشد.
ویژگی های اینستاگرام
اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که در آن تصویر و ویدئو به اشتراک گذاشته می شود. این پلتفرم قابلیت های زیادی در ویرایش و به اشتراک گذاری محتوای بصری دارند. کاربران اینستاگرام می توانند محتوای مورد علاقه خود را دنبال کرده و آن را Like عکس ها و فیلم ها می باشد. علاوه بر آن کاربران دسترسی به محتوای مورد علاقه خود را برای یکدیگر ارسال کرده و در صفحه خود به اشتراک بگذارند. گذاشتن زیر پست ها و محتواهای مختلف از دیگر قابلیت هایی است که کاربران در اینستاگرام دارند. میزان مشارکت کاربران در صفحات مختلف به اعتبار آن صفحه می شود. هر چه میزان لایک، کامنت و دنبال کننده یک صفحه بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه در اینستاگرام نیز بیشتر است.
شرکت خدمات اینستاگرام شرکت خدمات اینستاگرامی به شرکت هایی گفته می شود که پکیج های مختلف مدیریت اینستاگرام را ساخته و ارائه می دهند. این پکیج ها مدت دار بوده و شامل خدمات مختلفی می باشند که متقاضیان می توانند با توجه به خواست خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.
پیشرفت پیج اینستاگرام در ۴ گام
- تعیین استراتژی و ساخت تقویم محتوا ابتدا صفحه مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس حوزه کسب و کار و محتوای صفحه، یک تقویم محتوایی برای پیج طراحی می شود.
- تولید محتوا محتوای متنی، تصویری یا ویدیویی بر اساس حوزه کاری شما طراحی و تولید می شود.
- مدیریت پیج اینستاگرام ادمین صفحه به طور منظم پست و استوری های لازم را در صفحه آپلود کرده و تعاملات لازم را انجام می دهد.
- تبلیغات و تبادل اینستاگرام با صفحات مرتبط تبادل و تبلیغات انجام می شود تا پیج اینستاگرام بهتر دیده شود.
تعرفه خدمات پیج اینستاگرام
قیمت و هزینه ای که برای بهره مندی از خدمات اینستاگرام وجود دارد اغلب با توجه به نوع خدمات مورد نیاز، پکیج انتخابی، شرکت خدمات اینستاگرام و مدت زمان قرارداد بستگی دارد. بنابراین تعرفه مدیریت شبکه اجتماعی و خدمات اینستاگرام ارزان و با کیفیت را می توانید با ما تجربه کنید.
سخن پایانی
اگر در تهران و یا شهر نزدیک به ما مثل شهر ری زندگی میکنید و به دنبال تیمی برای خدمات اینستاگرامی خود به صورت حرفه ای برای کسب و کار خود هستید، میتوانید به راحتی با تیم حرفه ای آقای کدنویس در ارتباط باشید و کارهای گرافیکی خود را به ما بسپارید.
البته اگر در شهر های دیگر هستید، میتوانید به صورت مجازی با توجه به راه های ارتباطی که در سایت قرار دارد، سفارشات خود را به گروه ما بسپارید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تیم ما به صفحه ی درباره ما مراجعه کنید، و در صورت تماس با گروه پشتیبانی ما با شماره های تماس در قسمت تماس با ما و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.
09358258909