ساخت تیزر تبلیغاتی در شهر ری

ساخت تیزر تبلیغاتی در شهر ری

17 آبان 1400

تعریف تیزر تبلیغاتی

 

تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی بازاریابی ویدئویی به روش دیجیتال مارکتینگ برای معرفی کسب و کار می باشد. در اصل یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین شیوه های بازاریابی اینترنتی است. تیزرهای تبلیغاتی به گونه ای ساخته می شوند که کنجکاوی مخاطب را نسبت به چیزی که شما برای تبلیغ انتخاب کرده اید برمی انگیزند.

بی تردید ساخت تیزر تبلیغاتی یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی شما می‌باشد. این روزها هرکدام از ما ویدئوهای تبلیغاتی بسیاری در شبکه های مجازی می بینیم. طی چند روز، یک ویدئو خلاقانه، می تواند در اینترنت پخش و منتشر شود و میلیون ها بازدید داشته باشد و درصد بسیار بالایی از ترافیک اینترنت، صرف تماشای آن ها شود. تیزر تبلیغاتی روز به روز در حال تبدیل شدن به مقرون به صرفه ترین و گسترده ترین راه و شیوه تبلیغاتی است.

 

دلیل استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای ارتقای کسب‌ و کار

 

  1. تیزر باعث افزایش سرعت فروش می‌شود 
  2. بیشتر اطلاعاتی که به مغز ما منتقل‌ می شود بصری است. مطالعات نشان می‌دهد که ۷۴ درصد از کاربرانی که یک ویدئوی توضیحی را درباره یک محصول تماشا نموده‌اند، متعاقباً آن را خریداری می‌کنند. ساخت تیزر تبلیغاتی همچنین می‌تواند به ‌طور مستقیم منجر به فروش شود.
  3. تیزرهای تبلیغاتی نقش موثری در جذب اعتماد مخاطبان دارند
  4. در واقع تیزرهای تبلیغاتی موجب جلب اعتماد در مخاطب می شوند. بعضی از افراد از خرید محصولات و خدمات در اینترنت می ترسند. اما فیلم های تبلیغاتی موثر محصولات شما را به گونه ای به مخاطب ارائه می دهد که برای آن ها دلنشین و قابل باور باشد. بسیاری از مخاطبین پس از تماشای ویدئوی تبلیغاتی جذاب از یک محصول تصمیم قطعی به خرید می گیرند.

 

 

گوگل ویدئوها را دوست دارد

 

فیلم‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا زمان صرف شده بازدیدکنندگان را در سایت خود افزایش دهید. به عبارتی زمان ماندن کاربر در صفحه ای از سایت که شامل ویدئو است، بیشتر از صفحه ای می باشد که ویدئو ندارد. درصورتی‌که یک ویدئو در وب‌سایت خود داشته باشید، ۵۳ بار بیشتر از حد معمول در گوگل نمایش داده می‌شود.

 

ویدئو باعث جذب کاربران تلفن همراه می‌شود

 

ویدئوها در گوشی‌های موبایل دائماً دست‌ به‌ دست می‌شوند. اکثر افراد ویدئوهای تبلیغاتی را بر روی تلفن همراه تماشا می‌کنند. حال ازآنجایی که تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در حال افزایش است، مخاطبان ویدئوی شما بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند. تبلیغات ویدئویی همچنین در پلتفرم‌ شبکه‌های اجتماعی بسیار مؤثر است.

  • تیزر تبلیغاتی اطلاعات بیشتری را در زمان کوتاهی نشان می دهند

ویدئو یک ابزار عالی برای فراگیری است، همچنین برای مصرف فوق‌العاده آسان است. در زندگی امروز بیش‌ از حد مشغله وجود دارد و زمان خواندن توضیحات طولانی برای یک محصول و یا کندوکاو در مورد خدمات و سرویس خاص مقدور نیست. مشتری مدرن می‌خواهد محصول را در عمل در زمان کوتاهی ببیند.

  • تیزرهای تبلیغاتی باعث می شود که کاربران ویدئوها را به اشتراک گذارند

زمانی که ویدئوهای تبلیغی برای مشتریان جذاب باشند آن ها پس از تماشای ویدئو آن را در شبکه های مجازی منتشر می کنند یا برای دوستان و آشنایان ارسال می کنند. با این کار مشتریان به نوعی تبلیغ کننده ی برند شما می شوند و باعث می شود افراد زیادی با برند و محصول شما آشنا شوند.

 

 

انواع تیزرهای تبلیغاتی

 

تیم حرفه ای مستر کدر همچنین در این زمینه نیز فعالیت دارد و از انواع راه های ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده می کند، که در ادامه با برخی از انواع تیزر های تبلیغاتی آشنا خواهیم شد.

 

ساخت تیزرهای تبلیغاتی رئال

 

در این نوع تیزرها شخصیت های اصلی انسان ها می باشند. در واقع در تیزهای تبلیغاتی رئال معرفی محصولات به صورت واقعی و تمام اقشار جامعه مخاطب قرار می گیرند.

 

ساخت تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن

 

در ساخت این نوع تیزر شخصیت‌های اصلی معمولا کارتونی می باشند. استفاده از این نوع تیزر برای کودکان و نوجوانان بسیار موثر است.  در تیزرهای انیمیشنی داستان در فضایی غیرواقعی و کاملا انیمیشنی پیش می‌رود. 

 

ساخت تیزرهای تبلیغاتی ترکیبی

 

در ساخت این تیزرها از هر دو تیزر رئال و تیزر انیمیشن استفاده می‌شود. شما می توانید برای تبلیغات کسب و کار خود هر نوع تبلیغاتی که می‌خواهید را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

 

کاربرد تیزر های تبلیغاتی 

 

  1. معرفی برند 
  2. معرفی محصول / خدمات
  3. معرفی مجموعه / شرکت / سازمان

 

قبل از شروع و ساخت یک تیزر تبلیغاتی چند مرحله را باید طی کنید، که آنها عبارتند از:

مشخص کردن هدف: ابتدا باید هدف خود را برای تیزر تبلیغاتی مشخص کنید. آیا می‌خواهید محصول یا خدمات خود را معرفی کنید، افزایش فروش داشته باشید یا نام شرکت خود را در بازار بهبود بخشید؟ با تعیین هدف می‌توانید محتوا و استراتژی تیزر را مشخص کنید.

 

هدف مخاطب: بررسی کنید که چه گروه‌های هدفی در نظر دارید به آنها پیام رسانی کنید. بررسی کنید که این گروه‌ها چه نیازها و انتظاراتی دارند و چگونه می‌توانید با تیزر خود به آنها جذابیت ایجاد کنید.

ایجاد ایده اصلی: بر اساس هدف و گروه‌هدف خود، ایده‌های اصلی برای تیزر تبلیغاتی خود را ایجاد کنید. این ایده‌ها ممکن است شامل داستان‌ها، مضامین خاص، یا اجزاء منحصر به فرد دیگری باشند که می‌توانید در تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید.

نوشتن اسکریپت: با توجه به ایده اصلی، اسکریپتی بنویسید که محتوا و پیام تیزر را شامل شود. در این قسمت، توجه کنید که مدت زمان تیزر تبلیغاتی معمولاً کوتاه است، بنابراین باید پیام خود را در قالبی جذاب و موثر ارائه کنید.

انتخاب روش بصری: تصمیم بگیرید که چه نوع تصاویر، ویدئوها یا گرافیک‌هایی را می‌خواهید در تیزر خود استفاده کنید. می‌توانید از تصاویر و ویدئوهای خود یا سرویس‌های استفاده شده مانند استوک‌فوتیج و تصاویر رایگان استفاده کنید.

ساخت تیزر: با استفاده از اسکریپت و روش بصری که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید شروع به ساخت تیزر تبلیغاتی خود کنید. برنامه‌های ویرایش ویدئویی مانند Adobe Premiere یا Final Cut Pro را می‌توانید استفاده کنید.

افزودن موسیقی و صدا: برای افزایش جذابیت تیزر تبلیغاتی، می‌توانید موسیقی زمینه و صداهای اضافی را اضافه کنید. موسیقی مناسب با محتوا و ایده شما را انتخاب کنید و صداهایی مانند صدای محیط، صداهای انسانی یا صداهای مربوط به محصول خود را اضافه کنید.

بهینه سازی و ارزیابی: پس از ساخت تیزر، آن را مشاهده و بررسی کنید. آیا تیزر شما پیام خود را به درستی منتقل می‌کند؟ آیا جذابیت کافی را دارد؟ این مرحله می‌تواند شامل ارزیابی توسط گروه هدف یا همکاران شما باشد. بر اساس بازخوردها، تیزر را بهبود دهید و نسخه نهایی را تولید کنید.

با استفاده از این مراحل، شما می‌توانید یک تیزر تبلیغاتی موثر و جذاب ایجاد کنید.

 

سخن پایانی 

 

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای و باکیفیت می تواند قدم بزرگی در جذب مشتریان شما باشد. در اصل مخاطب چیزی را که درتیزر تبلیغاتی مشاهده می کند در انتخاب آن بسیار مؤثر خواهد بود. گروه حرفه ای آقای کدنویس، با تیمی قدرتمند و با تجربه در کوتاه ترین زمان تیزر تبلیغاتی حرفه ای با بهترین محتوای ویدئویی به مشتریان ارائه می دهد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که در پایان پروژه نه تنها رضایت را جلب خواهیم کرد بلکه با دیدن خروجی تیزر خود غافلگیرخواهید شد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تیم ما به صفحه ی درباره ما مراجعه کنید، و در صورت تماس با گروه پشتیبانی ما با شماره های تماس در قسمت تماس با ما و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

09358258909

09021112078 

09021112075