عکاسی صنعتی در استان تهران

عکاسی صنعتی در استان تهران

14 بهمن 1400

خدمات عکاسی حرفه ای (photography)

 

شما در هر زمینه ای که فعالیت می کنید باید با مشتریان خودتون در ارتباط باشید و خودتان را به آنها نشان داده و معرفی کنید. تا زمانی که نتوانید خودتان را به درستی معرفی کنید نمی توانید قابلیت ها و توانمندی های خود را به درآمد (ثروت و پول) تبدیل کنید. عکس ساده ترین و البته باید گفت سریع ترین ابزار برای ایجاد ارتباط درست بین شما و مشتری های شما است، تا شما و محصولات شما را بشناسند و فروش و کسب درآمد زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

این نکته را نیز باید بدانید که عکس خوب و حرفه ای در افزایش فروش خیلی موثر است، حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا؟

اگر شما هم این سوال رو از خودتان می پرسید که دیدن یک عکس قرار است چه کاری با ذهنیت مشتری و مخاطبین کند، باید این نکته برا بگوییم که عکس خوب دقیقا بر پایه شناخت و تاثیرپذیری مغز انسان عمل و کار می کند و به جلب اعتماد مشتری کمک میکند.

و نکته خیلی مهم تر دیگر این است که عکس شما بتواند جذابیت به اندازه کافی را داشته باشد، تا ذهن مشتری شما را آماده کند و آن مشتری با خیال راحت و آسوده به کالای شما اعتماد کند.

جلب اعتماد مشتری اولین قانون فروش موفق است و شما باید از همه توانایی های خود در این راه استفاده کنید. حال شما باید با توضیحاتی که ذکر شد، لازم است که هر چه توان در خود د ارید برای تهیه عکس های خلاقانه از محصولاتتان به کار ببرید، زیرا عکس معمولی و عادی نه تنها در فروش شما کمکی نمی‌کند، بلکه نداشتن عکس از عکس بد داشتن از محصول مفید تر است.

نکته ی بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که عکس ها مشتریان شما را آگاه می‌کند؛ و شما هر قدر بتوانید مشتری را به درک و فهم درست از محصولات خودتان برسانید، در فروش محصولات خود موفق تر خواهید بود.  مشتری باید عکس شما را با گوشت و پوست و استخوان بپذیرد تا وسوسه به خریو و تهیه آن محصول شود تا آن را خریداری کند یا از خدمات شما استفاده کند.

حال ما در ادامه این مقاله قصد داریم مواردی که مربوط به عکاسی صنعتی می شود را برای شما بازگو کنیم.

 

عکاسی صنعتی چیست؟

 

هرعکسی که به منظور فروش (محصول یا خدمات) یا برندینگ گرفته شود را عکاسی صنعتی می‌گویند. عکاسی صنعتی از این جهت پر اهمیت است که، تمام حوزه‌های کاری نیازمند این حوزه هستند، مانند: فروش، برندینگ و… اهمیتی ندارد که سبک شما چه باشد، هرچه که باشد اگر در راستای برندینگ یا فروش باشد، بخشی از عکاسی صنعتی می‌باشد.

امروزه استفاده از عکس‌های آماده، برای فعالیت‌های بازاریابی مجموعه‌ها، شرکت ها و... بسیار متداول شده است و بیشتر سازمان‌ها از عکس‌های رایگانی که در اینترنت وجود دارند استفاده می‌کنند. آگاه باشید که در دنیای تبلیغات و برندینگ امروز، این نگرش و دید شکست خورده‌ است. مخاطبین و مشتری ها، امروزه به کارهای معمولی اصلا واکنشی نشان نمی‌دهند و فقط به کارهای خلاقانه، خاص و البته با هویت و شاخصه‌های ظاهری شما علاقه نشان می‌دهند. اکنون عکاسی صنعتی یکی از مرسوم ترین روش‌های عکاسی بوده و برای معرفی کسب‌وکار و ارائه محصولات و خدمات در هر زمینه‌ای بدون قید و شرط مورد نیاز است. در ادامه مقاله قصد داریم تا شما را با عکاسی صنعتی آشنا کنیم و انواع سبک‌های این رشته عکاسی را معرفی کنیم.

 

 

انواع عکاسی صنعتی

 

عکاسی صنعتی دارای شاخه‌ها و رشته‌های گوناگون و بسیار زیادی می‌باشد، این تقسیم بندی به اعتبار کاربرد هر یک از یکدیگر جدا شده‌اند. برای متخصص شدن در هرکدام سال‌ها باید تلاش کرد. حتما به دنبال این هستید که در یکی از رشته‌های عکاسی صنعتی فعالیت کنید، اما لازمه فعالیت در هربخش این است که اول انواع آن را بشناسید. در این بخش با انوع سبک‌های عکاسی صنعتی آشنا خواهید شد.

 

انواع عکاسی صنعتی عبارتند از:

 

  1. عکاسی تبلیغاتی
  2. عکاسی غذا
  3. عکاسی مدلینگ

 

1. عکاسی تبلیغاتی

مشتریان و مصرف کنندگان امروز بشدت بصری و یا وابسته به چیز های قابل دید هستند و روزانه با حدود 10.000 و یا بیشتر در مکان ها و یا محیط های گوناگون با تصویر تبلیغاتی برخورد می‌کنند و این یعنی برند‌ها نیاز بیشتری به تصاویر دارند تا بتوانند نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کنند و در میدان رقابت باقی بمانند.

هدف عکاسان تبلیغاتی بیشتر فقط راغب ساختن مشتری به خرید است و از این جهت تمام کسب و کارها همواره نیاز به یک عکاس تبلیغاتی موفق دارند که تکنیک‌های این سبک عکاسی را بشناسد و بتواند روزانه عکس‌های خلاقانه‌ای ثبت کند تا تیم بازاریابی آن مجموعه به وسیله آن‌ها فروش بیشتری را رقم بزند.

2.عکاسی غذا

اگر تا به حال یک غذای خوشمزه و زیبا در منزل خودتان تهیه کردید یا هنگامی که به همراه دوستان یا خانواده به رستوران رفته‌اید و سعی کردید بتوانید کیفیت و طعم غذا را در عکس بگنجانید، قطعا متوجه شده‌اید که اصلا ممکن نیست و کار به شدت سختی می‌باشد؛ عکاسان غذا متخصص عکاسی از مواد غذایی و خوراکی هستند و به همین دلیل می‌توانند بهترین عکس را در حوزه صنعت غذا ثبت کنند.

3.عکاسی مدلینگ

بعضی محصولات هستند که انسان‌ها به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند، بهترین شیوه معرفی این محصولات، عکس‌هایی است که در آن سوژه انسانی باشد و چه کسی بهتر از عکاسان مدلینگ می‌توانند از یک انسان درحال استفاده آن محصول عکسی مناسب بگیرند؟
برای مثال میتوانیم بگوییم، محصولات لوازم ارایشی، پوشاک، کیف، … یا هر محصولی که این قابلیت را داشته باشد که یک انسان از آن استفاده کند.

تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی صنعتی

بعضی از تجهیزات عکاسی لازم و ضروری هستند و بخشی دیگر ضروری نیستند، ولی بودن آن‌ها کار را بهتر و سریع‌تر می‌کند. در ادامه قصد داریم تا تجهیزاتی که شما برای عکاسی از محصولاتتان لازم دارید و ضروری هستند را معرفی کنیم. البته ابن را هم باید بگوییم که شما می‌توانید بنابر نیازتان در هر پروژه از بعضی تجهیزات اضافه استفاده کنید.

 

 

تجهیزات مورد نیاز در عکاسی عبارتند از:

 

1. دوربین

2. رم با حافظه بالا

3. باطری اضافه

4. لنز

6. نور

7. سه پایه

 

گروه حرفه ای آقای کدنویس تمامی این تجهیزاتی که بیان شده است را دارد، شما میتوانید با خیال راحت عکاسی از محصولات خود را به ما بسپارید.

 

سخن پایانی 

 

چرا باید برای عکاسی صنعتی  گروه آقای کدنویس را انتخاب کنیم؟

 

گروه حرفه ای آقای کدنویس در زمینه عکاسی صنعتی در تهران به طور حرفه ای در حال فعالیت است ، و همواره همراه شما در زمینه های مختلف جذب مشتری است و یکی از اقدامات مهم آن شمامل عکاسی صنعتی نیز می شود.

و شما می توانید برای شروع و یا گسترش کسب و کار خود عکاسی از محصولاتتان را به گروه حرفه ای بسپارید.

در صورت برقراری ارتباط با ما میتوانید اطلاعات صفحه ی تماس با ما را مشاهده کرده و در صورت نیاز تماس بگیرید  تا کارشناسان پشتیبانی ما شما در هر زمینه ای که میخواهید راهنمایی کنند.