خدمات اینستاگرام در شهریار

خدمات اینستاگرام در شهریار

12 اسفند 1400

در هر زمینه ای که فعالیت کنید بی شک از اینستاگرام میتوانید برای تبلیغ و افزایش مشتری استفاده کنید 

اما رشد و فعالیت در اینستاگرام نیازمند و تخصص مختص به خود میباشد 

اگر شما جز افرادی هستید که زمان کافی برای مدیریت پیج اینستاگرام و یا علم بازخورد گیری از فعالیت های اینستاگرامی خود را ندارید میتوانید به یک ادمین اینستاگرام حرفه ای و دوره دیده که دارای تجربه کافی در زمینه فعالیت و رشد در اینستاگرام است، تکیه کنید و با خیالی آسوده از افزایش مشتری ها و در دنباله ی آن افزایش میزان درآمدتان لذت ببرید.

 

ادمین اینستاگرام کیست ؟

ادمین اینستاگرام شخصی آموزش دیده و با تجربه در زمینه اینستاگرام است که با آشنایی کامل از الگوریتم اینستاگرام میتواند به رشد پیج شما و افزایش نرخ جذب فالوورهای مفید و واقعی پیجتان کمک کند.

یک ادمین حرفه ای میداند چه طور با مخاطبان این پلتفرم گسترده ارتباط برقرار کند و آنها را متقاعد سازد تا پیج شما را دنبال و از محصولات و خدمات شما استفاده نمایند.

 

ادیت و تدوین پست و استوری مناسب 

از دیگر وظایف ادمین اینستاگرام ادیت پست های تصویری و تدوین پست های ویدیویی مناسب و بسیار شیک و مخاطب پسند برای پیج است.

ادیت پست های مناسب و مرتب برای خیلی از افراد و صاحبان کسب و کار کار دشوار ، طاقت فرسا و وقت گیریست اما با داشتن ادمین پیج هیچ جایی برای نگرانی در زمینه باقی نمیماند.

 

آپلود پست و استوری ها

داشتن نظم در آپلود های پست و استوری مرتبط با موضوع کسب و کار بسیار مهم است و بر میزان رشد پیج کاری شما تاثیر مستقیمی دارد. یک ادمین اینستاگرام با داشتن برنامه زمانی دقیق ، تمامی آپلود های پیج شما را در درست ترین زمان انجام میدهد 

 

عکاسی و فیلم برداری از محصولات 

یکی از مواردی که میتوانید با ادمین پیج اینستاگرام خود مطرح و در صورت توافق در قراردادنامه ذکر کنید ، فیلم برداری و عکاسی محصولات است.

شما میتوانید به سه صورت با ادمین های اینستاگرام قرارداد امضا کنید .

 

انواع قرارداد های ادمینی اینستاگرام :

  1. فعالیت غیر حضوری و آپلود های عکس و ودیوهای ارسال شده توسط کارفرما در پیج ( که در این صورت شما فایل های تصویری و ویدیویی خود را برای ادمین ارسال میکنید و ادمین پس از اعمال ادیت و طراحی پست مناسب ، محتواهای ارسال شده را در پیج بارگزاری میکند )
  2. یکی دیگر از انواع قرارداد های ادمینی به این صورت است که ادمین اینستاگرام برای شما کار عکاسی و فیلم برداری از محصولاتتان را نیز انجام میدهد و پس از ادیت آنها ، پست ها در پیج آپلود میکند که در این صورت ادمین فعالیتی حضوری دارد . 
  3.  
  4. بلاگری اینستاگرام : بلاگری اینستاگرام به این صورت است که ادمین از چهره خود در معرفی محصولات و خدمات شما در پست و استوری ها استفاده میکند.
    یک بلاگر از فن بیان حرفه ای و تمامی قوانین فروش و جذب مشتری آگاه بوده و میتواند با کلام و زبان بدن خود اعتماد مشتری را جلب و او را راضی به خرید آنلاین از محصولات شما نماید

 

چطور یک بلاگر اینستاگرام استخدام کنم ؟

اگر میخواهید برای پیج اینستاگرام خود ادمینی داشته باشید که خدمات بلاگری نیز برای شما انجام دهد، میتوانید با گروه برنامه نویسی آقای کدنویس تماس بگیرید.

یکی از خدمات ویژه ای که گروه ما به شما عزیزان ارائه میکند، بلاگری اینستاگرام و جذب مخاطب هدف است. تمامی ویدیوها با تجهیزات حرفه ای ضبط و ادیت میشوند و سپس توسط ادیتور های مجرب ، تدوین شده و برای تایید به شما ارسال میشود.

پست و استوری های آماده شده پس از تایید شما، در پیج آپلود میشوند.

 

مزایا داشتن ادمین اینستاگرام چیست؟

پیش تر راجع به انواع مزایا داشتن ادمین اینستاگرام صحبت کردیم، اما اکنون میخواهیم یک جمع بندی از مزایا داشتن ادمین اینستاگرام به شما ارائه دهیم.

  1. تولید محتوا دقیق ، مناسب ، مرتبط و جذاب برای مخاطبان هدف و جذب مخاطب بیشتر 
  2. آپلود به موقع و مرتب محتوا در پیج
  3. ارتباط حرفه ای با مخاطبان و تبدیل فالوور ها به مشتری 
  4. تدوین ویدیو ها طبق به روزترین سبک های ادیت 
  5. صرفه جویی در زمان کارفرما
  6. رعایت قوانین و ضوابط اینستاگرام و در نتیجه دریافت بازخورد بیشتر از تولید محتوا در این پلتفرم
  7. امنیت بیشتر پیج 
  8. ایجاد اعتماد بیشتر در مخاطبین به دلیل رفتار حرفه ای ادمین
  9.  

اگر در شهریار ساکن هستید و کسب و کار خودتان را مدیریت میکنید و احتیاج دارید تا فردی حرفه ای به شما در اداره پیج کمکتان کند، تلفن را برداشته و با شماره های کارشناسان تیم آقای کدنویس تماس بگیرید.

 

چرا ادمینی پیج اینستاگرام خود را به تیم برنامه نویسی آقای کدنویس بسپاریم ؟

بی شک برای ارتقا کسب و کارتان نیاز به تیمی حرفه ای و با تجربه دارید تا از نتیجه همکاری خود راضی و خرسند باشید.

گروه برنامه نویسی و خدمات تبلیغات و تولید محتوا آقای کدنویس مفتخر است که بیش از یک دهه توانسته با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای رضایت گروه بزرگی از مشتریان و متقاضیان این نوع خدمات کسب کند.

تمامی اعضا تیم آقای کدنویس، افرادی با تجربه و آموزش دیده در زمینه های ادیت و تدوین عکس و ویدیو ، تولید محتوا تصویری و متنی ، بازاریابی و تبلیغات ، برنامه نویسی و طراحی سایت ، عکاسی و فیلم برداری از محصولات و پروژه ها ، طراحی کاتالوگ و ... میباشند.

تمامی تجهیزات مورد استفاده در این مجموعه جزء به روز ترین تجهیزات بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخورد دار هستند و این مزیت همکاری با آقای کدنویس است که تمامی خروجی های این تیم از کیفیت بالایی برخورددار هستند.

 

هزینه خدمات اینستاگرام آقای کدنویس به چه صورت است ؟

تیم برنامه نویسی آقای کدنویس برای خدمات اینستاگرام خود آپشن های متنوعی در اخیتار شما عزیزان قرار میدهد. 

شما میتوانید متناسب با بودجه ای که در نظر دارید خدمات خود را انتخاب نمایید.

نگران هیچ چیز نباشید!!!

شما در هر زمینه ای که فعالیت کنید و بودجه ای که در اختیار دارید، خدمات با کیفیتی از تیم ما دریافت خواهید کرد . پیش از هرچیزی رضایت شما از خروجی کار برای ما مهم و حائز اهمیت است و ارزش مادی خدمات در اولویت های پایین تری قرار دارند. 

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و میخواهید از جزئیات خدمات و هزینه ی آنها مطلع شوید کافیست با ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید .

کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 الی 17 آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان هستند.