طراحی وب سایت صنایع چوبی

طراحی وب سایت صنایع چوبی


طراحی وب سایت صنایع چوبی

چگونه به کسب و کار خود رونق ببخشیم؟ ما در ادامه در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم که چرا شما باید برای داشتن وب سایت صنایع چوب سرمایه‌گذاری کنید و اینکه چگونه این سرمایه گذاری سال‌ها به شما خدمت خواهد کرد!

ممکن است طراحی سایت صنایع چوبی و دکوراسیون را کمتر دیده و یا شنیده باشید، اما باید بدانید که هر کسب و کاری که به صورت اصولی بر بستر اینترنت راه اندازی شود، می‌تواند درآمد را چند برابر کند.
با وجود فعالان متعدد در عرصه تولید و فروش انواع مبلمان خانگی و اداری ، میز و صندلی و کمد و کابینت و سایر تجهیزات چوبی که برای استفاده در منازل، محل کار، کافی شاپ ها و رستوران ها و هتل ها و… کاربرد دارند و همچنین با توجه به گستردگی مصنوعات چوبی، برای ارائه محصولات و تصاحب سهم بیشتری از بازار توسط یک تولید کننده یا فروشنده ی مصنوع های چوبی، طراحی سایت صنایع چوبی و یا طراحی فروشگاه اینترنتی به منظور تسریع روند رشد فروش پیشنهاد میشود.



ضرورت طراحی وب سایت صنایع چوبی


طراحی سایت صنایع چوب و سئو کلیدواژه چوب برای معرفی برند و کسب و کار شما امروزه باتوجه به رشد فزاینده اینترنت بسیار ضروری است. درواقع هدف اصلی طراحی وب سایت صنایع چوبی بازتاب موفقیت شرکت ، تقویت شهرت آن ، ایجاد اعتماد و اطلاع رسانی در مورد خدمات و محصولات است.
امروزه تعداد افرادی که تمایل به خرید از سایت های فروشگاهی دارند در حال افزایش است. بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های صنایع چوبی میزنند بنابراین وب سایت شما احتمالا ً اولین توقف مشتریان شما در شناخت شما است ، همین امر موجب گردیده تا اکثر صاحبان کسب و کار اقدام به طراحی وبسایت رسمی خود کنند.


نقش وبسایت در بازاریابی و فروش

با توجه به اینکه اولین قدم برای خرید هر محصول چند کلیک ساده در فضای مجازی میباشد میتوان متوجه شد که سمت و سوی تمامی کسب و کارها به اینترنت ، سایت ها و فضای مجازی خواهد بود .یافتن بهترین برند، بالاترین کیفیت و مقایسه بین آنها و در نهایت انتخاب، اغلب در فضای سایت ها صورت می پذیرد بنابراین اگر شما در این میان جایگاهی نداشته باشید بار منفی آنرا خواهید دید که به زودی در کسب و کارتان تاثیرگذار خواهد بود.

فواید داشتن وب سایت فروشگاهی برای صنایع چوبی

با داشتن وبسایت ، کسب کار خود را 24 ساعته کنید!!! محدودیت های زمانی و مکانی تعداد مراجعه کنندگان حضوری را کاهش میدهد اما با داشتن وبسایت رسمی کسب و کارتان این مشکلات برای همیشه برطرف میشوند. همچنین امکان نمایش کاتالوگ محصولات و معرفی کامل انواع مدل ها به صورت مجازی در وبسایت وجود دارد بنابراین مشتریان با مقایسه اطلاعاتی که به صورت تمام وقت در اختیار دارند میتوانند برتری محصولات شما نسبت به رقبا را متوجه شوند.

امکانات وب سایت صنایع چوبی

• پنل کاربری:
داشتن پنل کاربری یکی از ویژه ترین امکاناتی است که وبسایت در احیتر شما قرار میدهد، با این امکان میتوانید اطلاعات مشتری را برای همیشه در اختیار داشته باشید و برای اطلاع رسانی تخفیفات و جشنواره ها و نمایشگاه ها و ... با مشتریان خود ارتباط بگیرید .

• بخش محصولات:
در بخش محصولات میتوانید تمامی محصولات خود را به مشتری ارائه دهید . حتی محصولاتی که در انبار موجود نیستند در بخش محصولات به مشتری نمایش داده میشوند ودر صورتی که درخواست برایش وجود داشته باشد شما به عنوان مدیر وبسایت از این نیاز با خبر شده و اقدام تولید میکنید. 

• مدیریت انبار و موجودی کالا:
یکی از مزایا داشتن وب سایت مدیریت موجودی کالا میباشد . به گونه ای که هرزمان تعداد موجودی کالا شما از میزانی که تعریف کرده اید کمتر شود برای شما پیغام ارسال میشود. همچنین همواره از موجودی دقیق انبار خود باخبر خواهید بود .

• طراحی صفحه نمایندگی:
عاملان فروش و نمایندگی ها و خدمات پس از فروش به تفکیک استان ها و شهر و همراه با نام نمایندگی و اطلاعات تماس هر کدام در این صفحه قایبل رویت است.

• نمایش نمونه کارها:
نمایش نمونه کارهای ارایه شده به مشتریان و نصب شده در محل کار یا زندگی آنها به منظور تداعی ذهنی بیشتر کاربر از محصول از مزایا برجسته وب سایت است.

• مشاوره تخصصی و ایده پردازی: 
اکثر مشتری ها در انتخاب دو دل هستند. با کمک وب سایت و طراحی جدول اطلاعات برای مقایسه محصولات با یکدیگر از نظر رنگ و قیمت و جنس تا حد زیادی به مشتری برای انتخاب کمک میشود.

• قابلیت اتصال و اشتراک گذاری در شکبه های اجتماعی :
یکی دیگر از مزایا استفاده از وبسایت قابلیت اتصال آن به شبکه های اجتماعی از جمله لینکدین ، اینستاگرام و ... میباشد. 

حال که مزایا و قابلیت های وب سایت های فروشگاهی برای صنایع چوبی را بیان کردیم به نحوه ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی بپردازیم. به نظر شما یک وب سایت موفق چه ویژگی هایی دارد و طراحی آن به چه صورت است ؟ در ادامه همراه ما باشید . 

ساخت وب سایت مهم است اما چگونگی طراحی آن مهم تر است! یک وب سایت کارآمد باید به گونه ای طراحی شود که کاربر در استفاده از آن به مشکل برنخورد و استفاده از وب سایت براش ساده باشد . .طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ماننداحداث شعبه جدید از فروشگاه شما می باشد بنابراین تمامی اطلاعات مربوط به محصول باید در صفحات مربوطه ذکر شود. گروه برنامه نویسی آقای کدنویس با بیش از یک دهه تجربه طراحی وب سایت شمارا با گرافیک زیبا و متناسب با کسب و کار شما انجام میدهد.

مهم ترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق


1. سرعت لود شدن بالا
2. توضیحات کافی و مناسب
3. داشتن نشان های اعتماد الکترونیکی به منظور کسب اعتماد مشتری 
4. سادگی استفاده از سایت
5. مشاوره و گفت و گو آنلاین مشتریان با کارشناسان فروش
6. پیشنهادات تخفیفی
7. سازگاری نمایش وب سایت با انواع نمایشگر ها و سیستم ها
8. استفاده از تصاویر واقعی 
9. رنگ پس زمینه مناسب 

با رعایت تمامی موارد که پیش تر ذکر شد ، پشتیبانی قوی از وب سایت و رعایت اصولی سئو امکان نمایش وب سایت شما در نتایج اول گوگل مهیا میشود. گروه برنامه نویسی آقای کدنویس آماده ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد. اگر نیاز به مشاوره دارید حتما بدون معطلی با ما تماس بگیرید حتی اگر قصد واگذاری پروژه خود را به ما نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم. گروه ما تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهید.

سوالات متداول :


1. وب سایت صنایع چوب به جز معرفی محصول، چه کاربردهای دیگری میتواند داشته باشد؟

یک شرکت صنایع چوب می‌تواند از طریق وب سایت خود :
- به بازاریابی اینترنتی محصولات برای آشنا شدن کسانی جدید که قبلا با محصولات آشنا نبوده‌اند، بپردازد.
- به صورت آنلاین و بی‌واسطه محصولات چوبی خود را به فروش برساند.
- برندسازی کند. چه برندسازی درباره خود شرکت صنایع چوب چه برندسازی درباره محصولات. 
- با نمایندگان فروش خود در مراکز استان در ارتباط باشد. ایشان را در سایت معرفی کند و سفارشات عمده - ایشان را در وب سایت دریافت نماید.
- با برندهای خارجی مراوده کند و صادرات محصول به کشورهای منطقه و اطراف را تقویت نماید.
- آگهی های استخدام نیروی انسانی و جذب نیروی کار را بر روی سایت خود منتشر کند.

2. چه ضمانتی بابت کیفیت خدمات در اختیار فعالین صنایع چوب می‌گذارید؟

- ضمانت کسب رتبه یک گوگل: چنان محتوای با کیفیتی برای سئو تولید می‌کنیم که در کلیدواژه دلخواه گزینه یک نتایج گوگل شوید.
- ضمانت امنیت پایدار سایت: به یاری خدا زیرساخت قوی و سیستم مدیریت محتوای آپدیت و لایه‌های امنیتی بروز داریم و تا امروز یک بار هم هک نشده‌ایم.
- ضمانت قالب گرافیکی اختصاصی جذاب: در قرارداد خود آورده‌ایم که تا مشتری تایید تم گرافیکی صفحه نخست را ندهد پروژه وارد فازهای بعدی نخواهد شد.


3. آیا امکان دریافت نماد اعتماد برای این سایت ها وجود دارد؟

بله . گروه برنامه نویسی آقای کدنویس درتمامی مراحل از ثبت نام اولیه تا اخذ اینماد (نشان اعتماد الکترونیکی) را برای شما انجام میشود .


4. آیا محدودیتی برای ایجاد صفحه و درج محصول وجود دارد؟

خیر شما تا زمانی که فضا دارید می توانید محصول و صفحه ایجاد کنید.


نمونه کار های گروه برنامه نویسی آقای کدنویس :


گروه صنعتی استاد2010
گروه صنعتی امیدان برتر 
گروه صنعتی بنیتا چوب 
گروه صنعتی تیک چوب 

نظرات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید . کارشناسان ما در سریع ترین زمان پاسخ شما را میدهند .

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

فراموش نکنید، قبل از آنکه دیر شود باید اقدامی کنید. ما با ارائه‌ی مشاوره رایگان در جهت رشد کسب و کار شما، به شما نوید یک آینده‌ی روشن برای تجارت و سازمان شما را می‌دهیم. نگذارید رقیب شما، غفلت‌ها و حسرت‌ کارهای انجام نداده را به شما آموزش دهد.



مشاوره رایگان