ساخت سایت با وردپرس

ساخت سایت با وردپرس

17 شهریور 1400

می توان گفت که بهترین راه بازاریابی برای یک شرکت داشتن سایتی خوب می باشد . داشتن سایت سبب می شود تا تعداد افراد بیشتری محصولات شما را ببینند و در نتیجه فروش شما چندین برابر می شود . پروسه ساخت سایت یک پروسه مهم می باشد و نیاز به تخصص دارد .

یکی از راه های ساخت سایت ، وردپرس می باشد . وردپرس محیطی می باشد که کار شما را برای ساخت سایت بسیار آسان کرده و حتی می توان در کمتر از یک ساعت با وردپرس سایت ساخت . در اصل وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که شما در آن نیاز به کدنویسی ندارید و تنها با درج محصولات یا خدمات می توانید به سادگی سایت بسازید .

اطلاعات نشان می دهد که بیش از 100 سیستم مدیریت محتوا تا به حال ساخته شده ولی بهترین آن ها وردپرس می باشد . به طوری که از هر سه سایتی که ساخته می شود یک سایت با وردپرس ساخته می شود . یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس رایگان بودن آن است . شما نه تنها می توانید به سریع ترین شکل ممکن سایت بسازید بلکه در هنگام ساخت سایت هم نیاز به هیچ هزینه ای ندارید . تنها مرحله ای از کار که شما باید در آن مبلغی را بپردازید ، اجاره هاست وردپرس می باشد .

برای اطلاع از انواع هاست و اجاره آن می توانید اینجا کلیک کنید .

مراحل ساخت سایت با وردپرس

1.انتخاب هاست : قبل از طراحی یک سایت وردپرسی باید هاست آن را انتخاب کرد . وردپرس هاست مخصوص خود را دارد . در هاست وردپرسی مجموعه ای از چندین سایت وردپرسی قرار گرفته اند . سروری که هاست ها بر روی آن قرار گرفته اند باید دارای امنیت بالایی داشته باشد زیرا اگر یکی از سایت ها باگ داشته باشد ، خطر هکر ها سایت شما را هم تهدید می کند .

2.انتخاب نام سایت در وردپرس : یکی از بخش های جذاب کار با وردپرس یا در کل یکی از بهترین مراحل ساخت سایت انتخاب نام آن می باشد . یک نام خوب می تواند بازدید سایت شما را چندین برابر افزایش دهد . شما باید نامی را برای سایت خود انتخاب کنید که با کسب و کارتان مرتبط باشد .

3.نصب وردپرس و کار با آن : پس از اجاره هاست و انتخاب نام سایت باید در وردپرس سایت را درست کنید . برای این کار باید مراحلی را به طور منظم انتخاب کرده تا سایت ساخته شود . توجه داشته باشید که قالب و کد ها در وردپرس کاملا آماده است و شما نیاز به هیچ کدنویسی ندارید . بعد از درج کردن کلیات سایت ، نوبت به درج محصولات آن می رسد . در این قسمت باید نام ، توضیحات و عکس محصولات را درج کرد .

معایب وردپرس

1.امنیت ضعیف آن

2.سایت به درستی پیکربندی نشده و زیبایی آن نسبت به سایت های دیگر کمتر است .

3.قابلیت های آن نسبت به سایت های دیگر کمتر است .

4.مستندات آن متناقض و ناقص هستند .

5.افزونه های آن برای کسانی که تازه وارد کار نرم افزار شده اند بسیار پیچیده است .

6.سرعت آن نسبت به سایت های دیگر کمتر است .

7.سایت های پیشرفته و مهم را نمی توان در وردپرس ساخت .