آیا می خواهید یک فروشگاه مجازی بزنید؟

آیا می خواهید یک فروشگاه مجازی بزنید؟

31 شهریور 1400

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت مردم هرچه بیشتر به خرید های اینترنتی روی می آورند . خرید های مجازی محدود به محدوده جغرافیایی نمی شوند و همه می توانند در هر کجا که باشند به صورت مجازی خرید کنند . علاوه بر این شما با خرید اینترنتی دیگر نیاز نیست تا به خیابان رفته و وارد فروشگاه های شلوغ بشوید ، یا در راه رسیدن به فروشگاه در ترافیک بمانید و وقت شما تلف گردد . تنها کافیست که وارد یک وب سایت یا اپلیکیشن شوید و محصول خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد .


حالا سوال این است که چگونه شما می توانید یک فروشگاه مجازی راه بیندازید ؟


برای این کار شما ابتدا باید نام برند و لگوی کسب و کار خود را انتخاب کنید . نام برند در پیشرفت یک کسب و کار تاثیر زیادی دارد . سعی کنید که نام و لگویی که انتخاب می کنید زیبا باشند و معنی خوبی هم داشته باشند . بسیاری از مردم با دیدن زیبایی لگو و نام کارتان جذب شما می شوند ، پس در این زمینه بسیار وقت بگذارید و از کنار آن رد نشوید .


در گام بعدی باید یک سایت درست کنید . شما می توانید به مجموعه آقای کدنویس مراجعه کرده و سایت دلخواهتان را سفراش دهید . ساخت یک سایت خوب می تواند برای کسب و کار شما بسیار سود آور باشد . قطعا برای راه انداختن فروشگاه مجازی هم باید یک سایت عالی داشته باشید . سایتی که در دسترس همه باشد و مشتریان به راحتی بتوانند کالای خود را در آن سفارش دهند همچنین مردم معمولا به سایت های زیبا و خوش رنگ بیشتر توجه می کنند تا سایت هایی که خشک و بدون زیبایی هستند .


بعد از فراهم ساختن یک سایت مناسب شما باید تمرکز خود را روی محصولاتتان بگذارید . محصولی که به دست مشتری می رسد باید همان محصولی باشد که مشتری سفارش داده . هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ ظاهری . اگر چیزی که شما به مشتری می دهید خواسته او نباشد ، مشتری دیگر از شما خرید نخواهد کرد . پس سعی کنید نظر مشتری را جلب کنید .


تبلیغات کسب و کار شما را دگرگون می سازد . همانطور که گفتیم ساخت یک سایت برای فروشگاه مجازی بسیار الزامی می باشد که البته خود سایت هم نوعی تبلیغ حساب می شود ولی اگر شما می خواهید تا فروش بیشتری داشته باشید ، باید به سراغ تبلیغات بیشتری بروید . هرچقدر که برای تبلیغات هزینه کنید پنج برابر آن به شما بر می گردد . برای مثال اگر شما ده میلیون تومان هزینه تبلیغات کنید ، پنجاه میلیون تومان سود می کنید .


در آخر میتوان گفت که ساخت فروشگاه مجازی کار پیچیده ای نیست و شما تنها باید خلاقیت و تلاش داشته باشید . این دو عنصر راز موفقیت شما برای پیشرفت کسب و کار جدیدتان است .