سالیدیتی ، بهترین زبان برای ارز دیجیتال

سالیدیتی ، بهترین زبان برای ارز دیجیتال

29 شهریور 1400

زبان برنامه نویسی سالیدیتی این گونه طراحی شده است که کسانی که یک یا دو زبان را بلد هستند بتوانند به راحتی آن را یاد بگیرند . اما اگر کسی زبان برنامه نویسی بلد نباشد ، یاد گرفتن سالیدیتی برایش مشکل می شود . این زبان بسیار به زبان های برنامه نویسی دیگر شباهت دارد . سالیدیتی زبانی جدید است و منابع آموزشی محدودی دارد . پس یادگیری آن برای علاقه مندان به سالیدیتی کمی به سختی می خورد ، ولی اگر شما به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید از منابع خارجی بهره ببرید .

وب سایت کریپتو زامبی منبع بسیار خوبی برای زبان سالیدیتی است که به زبان انگلیسی نوشته شده . در این وب سایت برای آموزش سالیدیتی تکالیفی برای شما گذاشته شده که اگر شما آن ها را اشتباه انجام دهید خود سایت اشتباه شما را نمایش می دهد . یادگیری سالیدیتی در کریپتو زامبی مانند یک بازی است ، به اینگونه که شما باید با سالیدیتی زامبی بسازید .

رابطه اتریوم و سالیدیتی

اتریوم یک قرارداد هوشمند است . قرارداد های هوشمند هم برنامه هایی هستند که روی بلاک چین وجود دارند . اتریوم با سالیدیتی نوشته شده و از آن به عنوان ارز دیجیتال استفاده می گردد . امروزه اتریوم به عنوان رقیب بیت کوین شناخته می شود و بعد از بیت کوین دومین ارز دیجیتال مهم در جهان است .

پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی کدام زبان ها هستند؟