کتابخانه های زبان پایتون

کتابخانه های زبان پایتون

12 مهر 1400

کتابخانه های پایتون مجموعه ای از ماژول های آن است که کار با کدهای آن را بسیار آسان می کند . هر کدام از این کتابخانه ها کاربرد مخصوص خود را دارند و برای برطرف کردن مشکلات مختلف ایجاد شده اند . ما در این مقاله به تعدادی از این کتابخانه ها می پردازیم .

کتابخانه های زبان پایتون :

  1. Pillow : این کتابخانه همانند کتابخانه PIL می باشد و برخی هم می گویند که Pillow نسخه ارتقا یافته ای از PIL است . تفاوت Pillow نسبت به PIL این است که Pillow بسیار ساده تر است و کدهای آن برای تازه وارد ها سنگین نیست . همچنین شما با استفاده از Pillow می توانید با تصاویر یا قالب های تصویری بهتر کار کنید .
  2. Matplotlip : از این کتابخانه برای نوشتن نمودارهای دو بعدی استفاده می گردد . همچنین شما می توناید با استفاده از Matplotlip خصوصیات یک چیز را به راحتی تغییر دهید .
  3. Numby : این کتابخانه یکی از محبوب ترین کتابخانه های پایتون است که از آن برای تهیه آرایه ها و مدیریت آن ها استفاده می گردد . استفاده از این کتابخانه کار شما را بسیار ساده و سریع می کند .
  4. Request : از Request برای برطرف کردن درخواست های http استفاده می گردد . Request برای زبان پایتون بسیار کارآمد است همچنین کار با این کتابخانه بسیار آسان می باشد و مبتادیان می توانند به استفاده از آن درخواست های http را متناسب با نیاز خود تغییر دهند . Request برای زبان پایتون بسیار کارآمد است .
  5. Tensorflow : از این کتابخانه برای یادگیری ماشین پایتون استفاده می گردد و یادگیری آن هم بسیار آسان می باشد . همچنین Tensorflow منبع باز می باشد و برای محاسبات عددی هم کاربرد بسیار زیادی دارد .

این کتابخانه هایی که شما با آن ها آشنا شدید ، تنها بخشی از کتابخانه های زبان پایتون می باشند و شما می توانید با استفاده از آن ها پروژه های خود را بسیار راحت تر انجام دهید .

مقالات پیشنهادی : چرا به متخصص سئو نیاز داریم؟

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

اهمیت تگ ها در سئو